Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Tidligere opp her i dag. Etter min plan skulle frokosten stå på bordet om ti minutter så jeg får begynne å dekke på...
Påskemorgen slukker sorgen.
I dag skal vi i kirka, mellomste synger i koret som kanskje skal synge Det var ikke så mange som kunne komme så vi får se. De fleste var på ferie. Men oppmøte 1030 så vi får spise en god frokost og komme oss ivei
Kose dere i kirken . Frøkna går på knøttesang i kirkenGod morgen
Tidligere opp her i dag. Etter min plan skulle frokosten stå på bordet om ti minutter så jeg får begynne å dekke på...
Påskemorgen slukker sorgen.
I dag skal vi i kirka, mellomste synger i koret som kanskje skal synge Det var ikke så mange som kunne komme så vi får se. De fleste var på ferie. Men oppmøte 1030 så vi får spise en god frokost og komme oss ivei
JodaGod morgen
Alt bra?
Bra kvelden var finGod morgen.
Hadde knallkjekk kveld men gikk heim tidlig, for eg har avtale i dag![]()
Jodader da?
Du gjør? Har allergier selv . SlitsomtFint her også. Strever litt i pollensesongen, men sånn er det nå bare![]()
Flink hun erFlinke truse-jenta mi har tørre bleier på natta. Og sier fra når hun må på do på dagtid. Og natta for den del, vi har en tur på do eller to i løpet av natta også. Men i alle fall. Flink. Åpenbart ganske klar. Vi sliter litt med dette med avføring da, hun holder igjen litt lenge så det jobber vi med.
GmGod morgenkjenner at jeg er litt trøtt idag
![]()
Du gjør? Har allergier selv . Slitsomt
Så flinkFlinke truse-jenta mi har tørre bleier på natta. Og sier fra når hun må på do på dagtid. Og natta for den del, vi har en tur på do eller to i løpet av natta også. Men i alle fall. Flink. Åpenbart ganske klar. Vi sliter litt med dette med avføring da, hun holder igjen litt lenge så det jobber vi med.
så nattbleia får bli her en stund, da hun nok ikke er klar. Men på dagtid går det (som regel) fint God morgenkjenner at jeg er litt trøtt idag
![]()
Flinke truse-jenta mi har tørre bleier på natta. Og sier fra når hun må på do på dagtid. Og natta for den del, vi har en tur på do eller to i løpet av natta også. Men i alle fall. Flink. Åpenbart ganske klar. Vi sliter litt med dette med avføring da, hun holder igjen litt lenge så det jobber vi med.
Det må man . Hvor er dere ?Ja.. er veldig utslått nå. Kjedelig når vi er på påskeferie.
Ja det er veldig slitsomt.. men men. Må jo bare leve med det..
God morgenGod morgen![]()
God mirgen.God morgenkjenner at jeg er litt trøtt idag
![]()
Så flink hun erFlinke truse-jenta mi har tørre bleier på natta. Og sier fra når hun må på do på dagtid. Og natta for den del, vi har en tur på do eller to i løpet av natta også. Men i alle fall. Flink. Åpenbart ganske klar. Vi sliter litt med dette med avføring da, hun holder igjen litt lenge så det jobber vi med.