begge er på 25 kg, så ser for meg skikkelig bola brevduer![]()
Eg har stor hage, så dei får landa der

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
begge er på 25 kg, så ser for meg skikkelig bola brevduer![]()

Ja, er helt enig.
Ei venninne av meg med 2 barn har samarbeid med barnevernet. Det fungerer helt topp for de!
Bare litt verre å gjøre feil i de jobbene.De er da bare mennesker, de ogsåde gjør en viktig jobb!
Oi Hmm. Svigermor kanskje. Og min morHvem er deres forbilder? I foreldrerollen?
Hvor i landet ?Herreguuuud det er så varmt og fint ute! 20-22 grader og naturen eksploderer. Meanwhile sitter jeg inne med snørrpapirene mine, DYSON luftrengjørern min og kan ikke ha vinduene åpen en gang. God unnskyldning til å sitte inne i det vakreste påskevær, for å vaske hus og spille playstation![]()
Det er detSnart ut her igså , greit å lufte seg litt
Fått noe gaver ?Driver og vasker og rydder selv, og når jeg er ferdig skal jeg lese til eksamen frem til mann og barn kommer hjem i kveld
Helikopter sirkulerer rundt her hele tiden nå. De får vel kontroll på brannen snart får vi håpe
Ja er det.Husker godt når det brant på Stord og Sveio i 92, det er skummelt .
Ved tanke på at jeg er helt alene hjemme, hvem skulle jeg ha fått det fra?Fått noe gaver ?![]()
Det finner man virkelig i alle yrker, jaBare litt verre å gjøre feil i de jobbene.
Som i alle yrker så finnes det jo noen også i bv som aldri burde jobbet der
men i arbeid med mennesker merker man det veldig godt hvis noen ikke burde hatt jobben 
Skummel tid når det blir så tørtHelikopter sirkulerer rundt her hele tiden nå. De får vel kontroll på brannen snart får vi håpe

Tjaaa kunne ha fått på forskudd ? Eller noe du vet du skal få? Greit med nye joggesko daVed tanke på at jeg er helt alene hjemme, hvem skulle jeg ha fått det fra?
Dog kjøpte meg noen nye joggesko på felleskortet for en månedstid siden når jeg fant de jeg trengte på salg siden mannen hadde snakket om å gi meg ny til bursdagen min og ba han sette over pengene dit![]()
Det er det gittSkummel tid når det blir så tørt![]()
Ja man bør vel ikke bråke for mye og jobbePottet om litt småplanter og satt er par stiklinger. Prøvde å ta bilder til et koselig blogg-innlegg men gikk tom for strøm underveis så vi får se hva det blir til. Var sterkt nødvendig i alle fall.
I morgen når det ikke er rødt på kalenderen tenkte jeg jobbe litt mer aktivt i hagen og lage et pallekarm-bed.
Fått på forskudd, da gamle var ved å falle fra hverandreTjaaa kunne ha fått på forskudd ? Eller noe du vet du skal få? Greit med nye joggesko da![]()
Da trengte du nyeFått på forskudd, da gamle var ved å falle fra hverandre