Godt å høreTakk! Føler meg bedre allerede!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreTakk! Føler meg bedre allerede!![]()
Haha, livlig hos dereHerregud, påske er serious businesses - naboene har så høylytt fest at det høres ut som at de puler, dreper hverandre og/eller har sammenbrudd - alle sammen, på én gangHahahaha. Jiiiises.
Jeg ser det på nyhetene, bor dere i nærheten?I dag blir varmt !
Hvilken påskekrim var det?Mannen prøvde på påskekrim med meg.
Han slo av
Jeg tåler ikke slikt.
12 års aldergrense? Nope. Det var skummelt.
God formiddag og god bedringGod morgen
Fin fin dag i går , rakk mye til å bare være hjemme i 23 t
I dag våknet jeg med dundrende hodepine , godt det blir en rolig da
God formiddag SaraGod morgen.
Her har morgenen var en stund, en ting som følger med bleieslutt er tidlige morgener. Der hun før ville lagt og kost og sløvet i sengen en god stund er det "å, jeg må tisse!"
Hun har vært oppe sammen med broren i halvannen time og gått jevnlig på potta. Den står i stua for lett tilgang.
Deilig detI dag blir varmt !
Du tenker på brannen ? Når jeg skrev dette i sted tenkte jeg på væretJeg ser det på nyhetene, bor dere i nærheten?
JeppDeilig det![]()
Hvilken påskekrim var det?![]()
Skjønte det, men måtte spørre likevelDu tenker på brannen ? Når jeg skrev dette i sted tenkte jeg på været
Men ja bor like ved viSkjønte det, men måtte spørre likevel![]()
Hvem er deres forbilder? I foreldrerollen?
Eg må sei ei vennine med flere barn. Mor mi til ein viss grad men er i mot mykje av hennes måte å oppdra oss på. Ein del både hun og min far gjorde hadde fått barnevernet på besøk.
Forstår. Er barnevernsbarn selv.
Dette kommer til å høres så rart ut. Men for meg så er det moren og søstrene til exen min som virkelig er mine store forbilder i foreldrerollen. Jeg savner ikke ham, men moren og søstrene ja.. Virkelig og det..
Moren til min samboer er helt motsatt. Kul dame, men jeg ser ikke til henne for den type ting
I foreldrerollen så er det mine foreldreHvem er deres forbilder? I foreldrerollen?
Var ikkje snakk om barnevern på 80 og 90 tallet. Ante ingenting om dei då.
Da var det kanskje familiekontoret det gikk under?