⚘ Apriltråden ⚘

God morgen.

Her har morgenen var en stund, en ting som følger med bleieslutt er tidlige morgener. Der hun før ville lagt og kost og sløvet i sengen en god stund er det "å, jeg må tisse!"

Hun har vært oppe sammen med broren i halvannen time og gått jevnlig på potta. Den står i stua for lett tilgang.
God formiddag Sara:)

Hvilken påskekrim var det?:)

Skrev vel det også et sted.

En nyinnspilling av abc munders med en gammel poirot. Jeg tenkte at poirot sånn god gammel tåler jeg jo, men jeg fikk vinst i magen av den. Jeg kunne nok sett ferdig men mannen bestemte den ferdig

Hvem er deres forbilder? I foreldrerollen?

Eg må sei ei vennine med flere barn. Mor mi til ein viss grad men er i mot mykje av hennes måte å oppdra oss på. Ein del både hun og min far gjorde hadde fått barnevernet på besøk.

Forstår. Er barnevernsbarn selv.

Dette kommer til å høres så rart ut. Men for meg så er det moren og søstrene til exen min som virkelig er mine store forbilder i foreldrerollen. Jeg savner ikke ham, men moren og søstrene ja.. Virkelig og det..
Moren til min samboer er helt motsatt. Kul dame, men jeg ser ikke til henne for den type ting

Forstår. Er barnevernsbarn selv.

Dette kommer til å høres så rart ut. Men for meg så er det moren og søstrene til exen min som virkelig er mine store forbilder i foreldrerollen. Jeg savner ikke ham, men moren og søstrene ja.. Virkelig og det..
Moren til min samboer er helt motsatt. Kul dame, men jeg ser ikke til henne for den type ting

Var ikkje snakk om barnevern på 80 og 90 tallet. Ante ingenting om dei då.

Da var det kanskje familiekontoret det gikk under?

Anar ikkje. Har kompis som går til sak mot kommunen eg voks opp i pga svikt i barnevernet. Dei voks opp med mor som rusa seg og unngikk bv med å flytte rundt. Bv i min kommune fikk bekymringsmld men gjorde ingenting.

Herreguuuud det er så varmt og fint ute! 20-22 grader og naturen eksploderer. Meanwhile sitter jeg inne med snørrpapirene mine, DYSON luftrengjørern min og kan ikke ha vinduene åpen en gang. God unnskyldning til å sitte inne i det vakreste påskevær, for å vaske hus og spille playstation :p

Back
Topp