Hva synes dere har vært det verste med hele prosessen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å takle nedtur på nedtur. Selve prosessen sånn rent fysisk synes jeg har gått helt fint. Som du vet var vi jo heldig på første ICSI i 2014 og hadde nok aaaltfor høye forhåpninger til søskenforsøk. Og det å miste gang på gang har vært ekstremt tøft. Det å starte et forsøk å ikke vite går det nå? Får vi lønn for alt strevet?
Skrulleukene? Hva er det?Skrulleukene. Og siste uka før uttak, da er kroppen greit sliten! Og det å ikke vite/ ha kontroll
Nei ikke denne gangen, men med spray, sprøyter og styr i nesten 1 mnd så er kroppen ganske nedkjørt av medisiner generelt. Skrulleukene er ukene ifra innsett til test dato. Pluss det er mye tanker, er foliklene store nok, hvor mange egg får vi? Hvordan er befruktning osv osvSkrulleukene? Hva er det?
Reagerte du veldig på sprøytene siden kroppen din var utslitt?
Nei ikke denne gangen, men med spray, sprøyter og styr i nesten 1 mnd så er kroppen ganske nedkjørt av medisiner generelt. Skrulleukene er ukene ifra innsett til test dato. Pluss det er mye tanker, er foliklene store nok, hvor mange egg får vi? Hvordan er befruktning osv osv

Ventingen og usikkerheten. Jeg kunne taklet alt annet, og jeg har hatt ganske mange bivirkninger og stort sett vært sykemeldt siden januar 2018, men alle fysiske ting hadde vært helt greit hvis jeg visste at det bare var noe vi måtte gjennom for å lykkes. Samme med alle nedturene, hvis vi visste det var nødvendige steg på veien så hadde det vært noe helt annet..

JuppAh. Man kan bli sprø av mindre ja![]()
Jupp
Det var godt å høre! Innbiller meg at det ikke er SÅ ille på kort protokoll..Kjenner jeg er veldig spent på hvorda kroppen min vil takle det.
Nå har jeg vært ekstremt heldig med progynova da
har du hatt kort protokoll?Det var godt å høre! Innbiller meg at det ikke er SÅ ille på kort protokoll..

Alle timene i Oslo. Mellom blodprøve og kontroll![]()
Mest slitsomt å kjøre tur- retur riksen flere ganger på en måned. Hele dagen gikk med.
Nei, blodprøvene var før kontrollene. Måtte ha svar på de så fort som mulig.Dere kunne ikke ta blodprøvene hos fastlege?
Fem. Pluss uttak og innsett.Hvor mange turer ble det?
Fem. Pluss uttak og innsett.
Så ble mange timer i Oslo. Ofte seks timer hver kontroll.