Nei, blodprøvene var før kontrollene. Måtte ha svar på de så fort som mulig.
Ah, skjønner
Har ikek fått beskjed om noen blodprøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, blodprøvene var før kontrollene. Måtte ha svar på de så fort som mulig.
Må ta blodprøver for å se om medisinene gjør jobben sin. Kanskje det ikke gjelder alle.Ah, skjønner
Må ta blodprøver for å se om medisinene gjør jobben sin. Kanskje det ikke gjelder alle.
Jeg har aldri tatt blodprøver på kontroll før uttakAh, skjønner
Jeg har aldri tatt blodprøver på kontroll før uttakKun vært på en kontroll også før uttak, heldigvis. Alltid fått satt opp uttak allerede på første.

Det psykiske. Det å ikke vite om man kommer til å lykkes. Ventetiden. Nedturene. Ingen å prate med det om/ingen som forstår. (Takk Gud for forumet her!!)
Jeg har og rundt to timer. Og blodprøver må tas 9-9.30 og ofte hatt time 15.Åh, gosh. Jeg har 2 timer reise 1 vei. Må jo sette av hele dager til dette jo

Det kommer sikkert an på hva grunnen til IVF er.Jeg aner virkelig ikke. Lurer på om kanskje jeg ikke har fått all informasjonen enda.
Burde kanskje ringe Haugesund å høre rundt sprøytestart.
Hvis jeg kan ta blodprøvene her, så blir jeg ekstremt happy
Jeg har og rundt to timer. Og blodprøver må tas 9-9.30 og ofte hatt time 15.
Så det tar tid![]()
Det kommer sikkert an på hva grunnen til IVF er.
Venting, usikkerheten og egen bebreidelse. Kunne jeg valgt annerledes når jeg var yngre så hadde nok ikke jeg måtte gå gjennom prøverør i dag. Det er vondt å tenke på![]()
Ventingen og usikkerheten.. veldig slitsomt psykisk.. Og uttaket er noe av det værste...
Men "in the end" så er det verdt det![]()
Første gangen på riksen var det veldig vondt... jeg lå og gråt og hadde egentlig mest lyst til å be de stoppe. Men klarte å gjennomføreHvordan opplevde du uttaket?