⚘ Apriltråden ⚘

For 3 år siden var jeg fryktelig ille fremdeles og lille U var litt over 1 år.
Så fant jeg ut jeg ikke gadd å være tjukk lenger ( veide rett over 100 kg, veier nå rett under 70 kg), og tenkte også på aktivitet, ikke bare på kosthold.
Begynte å gå i skogen siden det var det jeg likte når jeg var ung (ble 40 en måned etter Lille U ble født), etter bare 2 uker med korte turer (1-3 km) var jeg et helt annet menneske, jeg kunne bevege meg uten store smerter.
Og derfra bare fortsatte det.
Har fremdeles en del smerter lite før mensen siden det er hormonbasert, og det ligger slik til at det trigger den skaden jeg har fra tidligere, men en 2-4 dager i måneden kan jeg ikke klage på
Respekt alså :D tøft å høre om at noe så "enkelt" som trening og kosthold kan endre livet så bra:)

God morgen :) her er planen å gjøre litt husarbeid , og kanskje starte på sommergarderoben til yngste.

God morgen. Planer for dagen?

God morgen.

Jeg skøa kjøre de eldste til mine foreldre på campingen hvor de skal overnatte til i morgen. Og jeg og yngste skal hage-handle litt på vei hjem.

Så skal jeg sikkert prøve å gjøre litt i hagen mens jeg er pottevakt, yngste er trusejente for tiden, vi prøver på bleieslutt. Det blir kjørebleie til og dra campingen da, hver vei tilsvarer trolig to akutte tissestopp på en vei i 70 og 80 uten naturlige steder å stoppe alle steder.

Da har jeg handlet inn alt jeg trenger til Påske :)
Sliten no

Back
Topp