I morgenHuff daslapp av!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morgenHuff daslapp av!
Det har vi gjortKos deg med besøk![]()
Ingen tvil om det.Hehe, ja det er en jobb![]()
Det var synd med alt det negativeTilbake fra 6 timers total kjøring, ca 650km. Jobbintervju overstått.
Kostet ca 500kr i diesel. Og det er vel verdt å investere 6 timer og 500kr for å få en følelse av at den jobben man har nå egentlig er grei, når man har vært ekstremt misfornøyd?
Superkul jobb, jeg var kjempeinteressert i det de beskrev. Men hva f... Jeg har 30 dager ferie i dag hos nåværende arbeidsgiver, i denne jobben tilbyr de bare 24 dager?! Ingen mulighet for hjemmekontor. Ingen tariff. Ikke lov å ha hund på kontoret. 40timers uke (jeg har 38timers uke nå). Og verst av alt: ca 8000-10,000kr brutto mindre (!!!) i mnd enn hva jeg har nå, til tross for mer arbeid både i timer og manglende ferie. Da kan jobben egentlig være så fantastisk den bare vil, hvor jeg kunne få lov til å jobbe direkte med å "redde" naturen.... Men så dårlig lønna, det går bare ikke! Hmpf. Så mye dårlig lønna arbeid der ute....
Det var synd med alt det negative
Men da vet du det
Og er en erfaring rikere
Ofte fraværende herMotivasjon til husarbeid, ikke i det hele tatt..
Ikke noe spennende her i dag.Ja, kjøreerfaring - og føler meg mye mer fornøyd med dagens jobb
Hva har skjedd hos folket her i dag da?Noe spennende?
Løp meg en tur istedenforOfte fraværende her
Så koselig, hva spiste du?Vært på restaurant 15 stk det var koselig
Så gøyLøp meg en tur istedenfor![]()
Fiskerestaurant så tok bufféSå koselig, hva spiste du?
Buffét er aldri feilFiskerestaurant så tok buffé
Var veldig deilig.Så gøy
Ikke noe spennende her i dag.
Har hatt fri, men mannen var på jobb, Lille U i barnehagen og frøkna på SFO (barna ønsket det)
Prøvde å gjøre husarbeid, hadde planer om å gjøre masse, men kom meg liksom ikke i gang, så da gikk jeg ut og tok meg en løpetur
Vært og handlet litt, og sitter nå pal i sofaen.
Egentlig må jeg veldig på do, men klokken min ligger på lading, og kan da ikke bevege på meg uten å få registrert skrittene![]()
Det er en ekstra god ting. Samboer løper mye. Hvor løper du helst?Var veldig deilig.
Pleier å løpe på kvelden, men liker egentlig bedre å løpe på dagen, men har sjeldent tid til det.
Og siden jeg allerede har trent i dag kan jeg slappe av i kveld![]()
Ikke sant. Frityrstekt reker.. namBuffét er aldri feil
Da kan man ta akkurat det man har lyst på
Nå fikk jeg lyst på kamskjell![]()
Men så måtte jeg gå likevel siden Lille U ropte "mamma jeg må bæsje", så da gikk jeg også på do mens han satt og presset.Haha! Elsker årsaken til prokrastineringen av toalettgåing![]()