lusemus 71
Forumet er livet
HurraJa! Tenk det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraJa! Tenk det..
Virkelig. Mistet i MA i Januar så fryktelig redd blir jeg nok en stund fremover. Men veldig glad da dette har kostet meg mye for kropp og sjel.. (Ivf)Hurra![]()
Dem var sterke hvis det bare er skygge alså!
Det er barre jeg som får det![]()

Hadde ma i juni ifjor jeg også, så jeg ser den! Men er for utålmodig jeg, så jeg risikerer å ta støytenSå gøy! Gratulerer! Du hadde kjempefine strekerjoiner nok ikke før en stund. Joina så tidlig sist og mistet i MA i Januar så var så mange tråder å følge med på/slette så må kjenne litt på det først. Venter uansett til testdato/digital CB (ivf) før jeg snuser på forumet.
min termin blir 26.12, det blir din og ?
Min termin blir også 26.12 foreløpig ja Ja den ser jeg. Grugleder meg til å ta den selv. Den er liksom endelig .. Kan du ikke kjøpe på Mandag da ?Ja, jo. Men jeg klarer ikke tro på det. Angrer på at jeg ikke kjøpte digital! Der er det ingen tvil.
Håper ikke det er tull. Men kjemiske er jo ikke uvanlig (men så ofte som du har kjemiske er jo bare skikkelig urettferdig
).
Ja den ser jeg. Grugleder meg til å ta den selv. Den er liksom endelig .. Kan du ikke kjøpe på Mandag da ?
Krysses det som kan og forstår deg godt at du er redd.Virkelig. Mistet i MA i Januar så fryktelig redd blir jeg nok en stund fremover. Men veldig glad da dette har kostet meg mye for kropp og sjel.. (Ivf)
skimter noeEr jeg den eneste som ser strek? IKM i dag
Blir barre slik når ein bikker over 45 årJa, jo. Men jeg klarer ikke tro på det. Angrer på at jeg ikke kjøpte digital! Der er det ingen tvil.
Håper ikke det er tull. Men kjemiske er jo ikke uvanlig (men så ofte som du har kjemiske er jo bare skikkelig urettferdig
).
TakkKrysses det som kan og forstår deg godt at du er redd.
Litt dårlig bilde. Men ser antydning til noeEr jeg den eneste som ser strek? IKM i dag
Da er vi i samme dpo landJeg blir så glad og motivert av å lese denne tråden! Gratulerer såå mye til dere med fine tester. Jeg tror jeg er 6DPO. Tiden går så sakte!!

Da er vi i samme dpo land![]()
Jaa, når tenkte du å begynne å teste ?Utrolig spennende! Tror denne påsken kan bli laaaaang, gitt.

Ser ut som du er gravidNy test i dag:
Vis vedlegget 294758
Vis vedlegget 294759
Vis vedlegget 294760
Gårsdagens øverst, dagens nederst:
Vis vedlegget 294761
Jeg skjønner ingenting...
Gratulerer så myeNy test i dag:
Vis vedlegget 294758
Vis vedlegget 294759
Vis vedlegget 294760
Gårsdagens øverst, dagens nederst: