Testene våre

Åh, fikk bare 1-2 på digital i dag. :sour:
Det er vel 6 dager siden (10dpo) jeg fikk 1-2, hadde trodd den skulle være 2-3 i dag. Det burde den vel vært. Eller kanskje jeg må vente til imorgen før den slår ut. Håper ikke det er noe galt. Her er dagens vanlige test 16dpo
Vis vedlegget 292695
Blir sterkere og sterkere

Jeg fikk 1-2 i uke 4 og fikk 3+ Da jeg var fem og en halv uke på vei... så bare å smøre seg med tålmodighet altså :hilarious:
Samtidig hadde jeg 18000 i HCG da jeg var 6+0 så plutselig spretter det i været :)

Jeg ville venter i hvertfall et par dager før jeg testet en ny digital (de er jo så dyre), og HCG dobler seg hver 2-3. dag :)
 
Jeg fikk 1-2 i uke 4 og fikk 3+ Da jeg var fem og en halv uke på vei... så bare å smøre seg med tålmodighet altså :hilarious:
Samtidig hadde jeg 18000 i HCG da jeg var 6+0 så plutselig spretter det i været :)

Jeg ville venter i hvertfall et par dager før jeg testet en ny digital (de er jo så dyre), og HCG dobler seg hver 2-3. dag :)
Ah! :D Jaa :) Den tålmodigheten :hilarious: Har brukt tre hittil haha
Her er de stigninga,siste test er fra morgenen idag:)
3AD64573-957A-460A-BC95-4DA0AA743884.jpeg
 
Kan vel stå frem som testetøs her og nå :bag:
Har to til liggende...mulig de ryker med de også til slutt ;)
 

Vedlegg

  • IMG_20190322_180402.jpg
    IMG_20190322_180402.jpg
    18,7 KB · Visninger: 29
Nå må vi begynne å hive testepinnene videre snart!
Vi begynner jo alle å komme over 5+0? Eller er jeg på bærtur?
 
Nå må vi begynne å hive testepinnene videre snart!
Vi begynner jo alle å komme over 5+0? Eller er jeg på bærtur?

Enig! Det vil jo ikke skje så mye endring på diss testene nå fremover, med mindre noe er galt, men da må man gå til legen!
Det er nok lurt å legge vekk testene og begynne å senke skuldrene og «nyte» forstoppelse, kvalme, trøtthet, tissetrengthet og oppkast :)
 
Nå må vi begynne å hive testepinnene videre snart!
Vi begynner jo alle å komme over 5+0? Eller er jeg på bærtur?
4+3 her/17 dpo :cat: Så termin 30.11. Er opptil 4 uker som skiller oss :hilarious: Føler meg som en ettersleper, jeg ligger helt sist :hilarious::wtf:
 
Sniker fra desember forumet. Om ting går bra har jeg termin 3 desember, men det vil mest sannsynlig bli keisersnitt og jeg håper på november baby med tanke på barnehageplass :angelic:. Men av nysgjerrighet, hvor mange dpo fikk dere 2-3 uker på clearblue ukesindikator ??
 
Sniker fra desember forumet. Om ting går bra har jeg termin 3 desember, men det vil mest sannsynlig bli keisersnitt og jeg håper på november baby med tanke på barnehageplass :angelic:. Men av nysgjerrighet, hvor mange dpo fikk dere 2-3 uker på clearblue ukesindikator ??
16 dpo fikk jeg 2-3
 
Sniker fra desember forumet. Om ting går bra har jeg termin 3 desember, men det vil mest sannsynlig bli keisersnitt og jeg håper på november baby med tanke på barnehageplass :angelic:. Men av nysgjerrighet, hvor mange dpo fikk dere 2-3 uker på clearblue ukesindikator ??
Jeg fikk 2-3 idag, 17 dpo (4+3). Nøyaktig en uke etter 1-2 :) (Tok digital igår morges også men den viste 1-2)
A73E234A-A760-4799-8797-86B7746DD825.jpeg

Hva er det med november og bhg plass? Er det lettere å få om man får i nov? (Kan ingenting om det) :p
 
Jeg fikk 2-3 idag, 17 dpo (4+3). Nøyaktig en uke etter 1-2 :) (Tok digital igår morges også men den viste 1-2)
Vis vedlegget 292801

Hva er det med november og bhg plass? Er det lettere å få om man får i nov? (Kan ingenting om det) :p
Barn som er født i desember har ikke rett å barnehageplass det året de fyller et år. Dvs i verste fall må man vente et 8 mnd på plass:bored:
 
Barn som er født i desember har ikke rett å barnehageplass det året de fyller et år. Dvs i verste fall må man vente et 8 mnd på plass:bored:
What..Hørtes ut som et gjennomtenkt system (not) lurer på hvilken gluping som har kommet opp med den idéen :bored:
 
4+3 her/17 dpo :cat: Så termin 30.11. Er opptil 4 uker som skiller oss :hilarious: Føler meg som en ettersleper, jeg ligger helt sist :hilarious::wtf:
Haha, sånn hadde jeg det i juni. Folk var kommet seg til 12 uker da jeg mistet i uke 9
 
Jeg fikk 2-3 idag, 17 dpo (4+3). Nøyaktig en uke etter 1-2 :) (Tok digital igår morges også men den viste 1-2)
Vis vedlegget 292801

Hva er det med november og bhg plass? Er det lettere å få om man får i nov? (Kan ingenting om det) :p
Ikke lenge siden jeg lærte at også novemberbarn har rett på plass samme året. Reglene har blitt endra ifjor eller året før. Ble supergla og letta når jeg fant det ut. Trodde før det var barn født til og med oktober som hadde rett på plass og at vi måtte vente 9 mnd:eek:
 
Sniker fra desember forumet. Om ting går bra har jeg termin 3 desember, men det vil mest sannsynlig bli keisersnitt og jeg håper på november baby med tanke på barnehageplass :angelic:. Men av nysgjerrighet, hvor mange dpo fikk dere 2-3 uker på clearblue ukesindikator ??


Jeg tror jeg fikk det ca 15 dop, men vet ikke helt når jeg hadde el sånn akkurat, tror jeg fikk 3+ da jeg var litt over 6 uker på vei, men testet ikke ofte med digital, var mest fordi de ble liggende til overs :)
 
4+3 her/17 dpo :cat: Så termin 30.11. Er opptil 4 uker som skiller oss :hilarious: Føler meg som en ettersleper, jeg ligger helt sist :hilarious::wtf:


Søting, bare vent, når du er i uke 36 og enkelte av oss i 40 (om vi kommer så langt) kan jo alt skje! Hvem vet, det kan jo være du popper før meg, selv om jeg har termin 3.! :hilarious:
 
Back
Topp