Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja, ikke test mer i dag nå! Hold deg til morgenene!Måtte ta en ny test i dag, veldig fin stigning heldigvisSkal ta ny hcg måling i dag
Man produserer jo hcg så ulikt, så vanskelig å si. Kan el ha vært litt seinere da? Syns jo testene ser fine ut, har du åpnet den digitale. Kan jo være du manglet bare litt til å få 2-3?4+1 (15 dpo). ser dette bra ut? Fikk gravid 1-2 på digitaldet skulle jo stått 2-3 på den nå..
nei, brukte monitoren så vet at el var når den var.. faaader, blir helt sprø av det her!Man produserer jo hcg så ulikt, så vanskelig å si. Kan el ha vært litt seinere da? Syns jo testene ser fine ut, har du åpnet den digitale. Kan jo være du manglet bare litt til å få 2-3?
Bare så det er sagt så er cb digital noe unøyaktig på ukene sine desverre. Var ett par tråder til diskusjon rundt den tiden jeg testet positivt. Mange som opplever forskjellig svar på cb men som har nesten likt hcg nivå i kroppen. Jeg fikk ikke 3+ på cb før jeg var nærmere 6uker på vei4+1 (15 dpo). ser dette bra ut? Fikk gravid 1-2 på digitaldet skulle jo stått 2-3 på den nå..
SerKan dere se noe på min ? 10 dager siden inseminasjon. Forventet mens 26 mars
Er bare ca halvparten som får 2-3 på digital 15 dpo4+1 (15 dpo). ser dette bra ut? Fikk gravid 1-2 på digitaldet skulle jo stått 2-3 på den nå..
Jeg syns som sagt testene dine ser fine ut. Kanskje var ikke urinen konsentrert nok? Kanskje du skal be om å få målt hcg hos legen?nei, brukte monitoren så vet at el var når den var.. faaader, blir helt sprø av det her!skal åpne den digitale og se nå!
legger ved et litt bedre bilde av testene fra i dag.
Bare så det er sagt så er cb digital noe unøyaktig på ukene sine desverre. Var ett par tråder til diskusjon rundt den tiden jeg testet positivt. Mange som opplever forskjellig svar på cb men som har nesten likt hcg nivå i kroppen. Jeg fikk ikke 3+ på cb før jeg var nærmere 6uker på vei
Ja, jeg tenker at jeg bare får vente noen dager å teste igjen. skjønner virkelig ikke hvorfor jeg utsetter meg for dette, er jo bare dumskapEr bare ca halvparten som får 2-3 på digital 15 dpo
Det kommer jo veldig an på når egget festet seg feks.
Ja.. får se hva jeg gjør! men vet hvertfall hva jeg ikke burde gjøre, og det er å teste hele tidenJeg syns som sagt testene dine ser fine ut. Kanskje var ikke urinen konsentrert nok? Kanskje du skal be om å få målt hcg hos legen?

blir helt loco av det herDet er utenfor vår kontroll uansett. Det er slitsomt de første ukene, særlig om man har lang prøvetid bak seg der det har vært mange tap. Håper for degJa.. får se hva jeg gjør! men vet hvertfall hva jeg ikke burde gjøre, og det er å teste hele tidenblir helt loco av det her
Den streken alene er sterk og fin. Mener det er den som stiger først. Så stiger de andre to etterhvert. Ved 3+ er alle tre strekene sterke.sånn så den ut inni...
Ja.. jeg var ikke like nervøs første svangerskap. Nå derimot er jeg livredd for å miste, føler det er min tur til å miste liksom..Det er utenfor vår kontroll uansett. Det er slitsomt de første ukene, særlig om man har lang prøvetid bak seg der det har vært mange tap. Håper for deg![]()
Jeg testet med digital 15 dpo, og fikk 1-2. Følte at alt gikk til h.... pga én test liksom4+1 (15 dpo). ser dette bra ut? Fikk gravid 1-2 på digitaldet skulle jo stått 2-3 på den nå..
I morgon er den 2-3 og det finnes ikkje fasit når ein skal ha 1-2 og videre. Men jeg forstår deg godt og dersom jeg blir gravid kommer jeg og til å bli slik. Vær du sikkersånn så den ut inni...
Jeg ser to strekerKan dere se noe på min ? 10 dager siden inseminasjon. Forventet mens 26 mars