Oss testetøser imellom

Æsj skulle aldri testet nå... Testen er jo så mye svakere enn det den var i dag tidlig:( Så svak har ikke rfsu vært siden lørdag. Gikk helt i kjellern jeg nå

Vedlegg

• EEB24607-79B0-4623-A4D8-E9A5B46EF4BF.jpeg
    EEB24607-79B0-4623-A4D8-E9A5B46EF4BF.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 106
  • B57CA4AF-E65F-4F33-89E7-ACCBC6126FE8.jpeg
    B57CA4AF-E65F-4F33-89E7-ACCBC6126FE8.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 117
Æsj skulle aldri testet nå... Testen er jo så mye svakere enn det den var i dag tidlig:( Så svak har ikke rfsu vært siden lørdag. Gikk helt i kjellern jeg nå
Er slik mine rfsu tester har vært også! Tror det er de testene der som ikke er helt i lodd! Ikke bekymre deg, testene dine er kjempe fine :) skal ærlig innrømme at jeg forstår deg, er veldig bekymra selv.

Er slik mine rfsu tester har vært også! Tror det er de testene der som ikke er helt i lodd! Ikke bekymre deg, testene dine er kjempe fine :) skal ærlig innrømme at jeg forstår deg, er veldig bekymra selv.
Har ingen god erfaring med tester som oppfører seg sånn. Vet jeg ikke burde teste, men greier ikke å la være. Hadde ikke forventet så svak test i kveld

Har ingen god erfaring med tester som oppfører seg sånn. Vet jeg ikke burde teste, men greier ikke å la være. Hadde ikke forventet så svak test i kveld
Det er jo veldig mye som kan spille inn på hvorfor den kan være svakere. Mindre konsentrert urin feks... Kortere siden du var på do, holdt du strips en nedi urinen ett sekund lengre tidligere i dag... Altså veldig mye!

Legger ved to bilder som viser litt hcg nibåer, for din er kjempe fin, ligger akkurat der det er forventet at du skulle være ved 17 dpo.

Prøv å senk skuldrene bittelitt! ;) (vet det er forferdelig vanskelig, men stress gjør ikke godt for hverken mor eller begynnende baby) :Heartred

Vedlegg

• IMG_20190316_102756.jpg
    IMG_20190316_102756.jpg
    21,2 KB · Visninger: 84
  • IMG_20190320_200732.jpg
    IMG_20190320_200732.jpg
    36,2 KB · Visninger: 87
Det er jo veldig mye som kan spille inn på hvorfor den kan være svakere. Mindre konsentrert urin feks... Kortere siden du var på do, holdt du strips en nedi urinen ett sekund lengre tidligere i dag... Altså veldig mye!

Legger ved to bilder som viser litt hcg nibåer, for din er kjempe fin, ligger akkurat der det er forventet at du skulle være ved 17 dpo.

Prøv å senk skuldrene bittelitt! ;) (vet det er forferdelig vanskelig, men stress gjør ikke godt for hverken mor eller begynnende baby) :Heartred
Takk, er så takknemlig for svar❤️ Kjenner bare meg så fryktelig stresset av det her. Blir sprø av meg selv. Jeg vet jo innerst inne alt det du skriver, men det er som om fornuften forsvinner i meg.. :rolleyes:

Det er jo stor forskjell på urinkonsentrasjon, det er jo variasjoner selv når du tester på morningen med samme forutsetninger :) Det er jo dessverre ikke så mye annet du kan gjøre enn å prøve å slappe av og vente på HCG svaret imorgen (det er imorgen ja?), går det til helvete så gjør det det uansett, men jeg har troa på at du får ett oppløftende svar imorgen, krysser i hvertfall fingrene for deg :)

Jeg har ingen flere strimler, det hadde nesten vært lettere å sett etter stigning på de. Men jeg hadde håpet på å se tydeligere stigning på to dager, men det er vel litt økning på disse bildene ?
Og noen som har bilder av hvordan clearblue kryss er samtidig med clearblue ukesindikator 2-3 uker, kjøpt en på tilbud, men vil vente med å ta den litt...
Det ene bildet viser dpo 9, 10 og 12 tørket.

Vedlegg

• Collage 2019-03-21 04_11_33.jpg
    Collage 2019-03-21 04_11_33.jpg
    26,5 KB · Visninger: 119
  • IMG_20190321_061429.jpg
    IMG_20190321_061429.jpg
    23,7 KB · Visninger: 115
Last edited:
Jeg har ingen flere strimler, det hadde nesten vært lettere å sett etter stigning på de. Men jeg hadde håpet på å se tydeligere stigning på to dager, men det er vel litt økning på disse bildene ?
Og noen som har bilder av hvordan clearblue kryss er samtidig med clearblue ukesindikator 2-3 uker, kjøpt en på tilbud, men vil vente med å ta den litt...
Legger ved noen bilder av CB plus og digital.
Hadde ikke av CB plus og 2-3 på digital samme dag/urin, men hadde for 3+.

Jeg ser stigning på testene dine, og strekene ser jo kjempe fine ut til å være 12 dpo!

Vedlegg

• pixlr_20190303090036646.jpg
    pixlr_20190303090036646.jpg
    26,9 KB · Visninger: 85
  • IMG_20190305_103639.jpg
    IMG_20190305_103639.jpg
    22,5 KB · Visninger: 91
  • IMG_20190310_080322.jpg
    IMG_20190310_080322.jpg
    25 KB · Visninger: 97
Kjempe fin stigning!! :D

Legger ved noen bilder av CB plus og digital.
Hadde ikke av CB plus og 2-3 på digital samme dag/urin, men hadde for 3+.

Jeg ser stigning på testene dine, og strekene ser jo kjempe fine ut til å være 12 dpo!
Takk for svar og bilder. Gir meg litt indikasjon på når jeg skal teste med ukesindikator. Om det dobler seg annenhver dag og på 10 dpo slo clearblue fertilitetsmonitor ut(den trenger 50 hcg) så skal jeg i teorien kunne ha en ukesindikator på dpo 14 sånn ca som i teorien bør si 2-3 uker:wacky:

Takk for svar og bilder. Gir meg litt indikasjon på når jeg skal teste med ukesindikator. Om det dobler seg annenhver dag og på 10 dpo slo clearblue fertilitetsmonitor ut(den trenger 50 hcg) så skal jeg i teorien kunne ha en ukesindikator på dpo 14 sånn ca som i teorien bør si 2-3 uker:wacky:
Den doblingen er gjennomsnittlig ;) ville kanskje ventet til 15 eller 16 dpo, for hos noen tar det 72 timer før det er doblet, mens hos andre kan det ta så lite som 12 timer. Men regel de fleste følger er ca dobling på 48-72 timer:)

Ser ut som en fin stigning på testene dine❤️ Jeg har ikke testet med digital denne gangen. Men tidligere fikk jeg 2-3 på uker 13 dpo. Den trenger nok ikke riktig så mye som 200 i hcg som noen skriver, tror den muligens er noe mer sensitiv?

Måtte ta en ny test i dag, veldig fin stigning heldigvis❤️ Skal ta ny hcg måling i dag

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    21,9 KB · Visninger: 115
Ser ut som en fin stigning på testene dine❤️ Jeg har ikke testet med digital denne gangen. Men tidligere fikk jeg 2-3 på uker 13 dpo. Den trenger nok ikke riktig så mye som 200 i hcg som noen skriver, tror den muligens er noe mer sensitiv?
Den trenger rundt 150 hcg

Det står noe rundt 150 i hcg på 2-3 ukers.

Back
Topp