Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er slik mine rfsu tester har vært også! Tror det er de testene der som ikke er helt i lodd! Ikke bekymre deg, testene dine er kjempe fineÆsj skulle aldri testet nå... Testen er jo så mye svakere enn det den var i dag tidligSå svak har ikke rfsu vært siden lørdag. Gikk helt i kjellern jeg nå
Har ingen god erfaring med tester som oppfører seg sånn. Vet jeg ikke burde teste, men greier ikke å la være. Hadde ikke forventet så svak test i kveldEr slik mine rfsu tester har vært også! Tror det er de testene der som ikke er helt i lodd! Ikke bekymre deg, testene dine er kjempe fineskal ærlig innrømme at jeg forstår deg, er veldig bekymra selv.
Det er jo veldig mye som kan spille inn på hvorfor den kan være svakere. Mindre konsentrert urin feks... Kortere siden du var på do, holdt du strips en nedi urinen ett sekund lengre tidligere i dag... Altså veldig mye!Har ingen god erfaring med tester som oppfører seg sånn. Vet jeg ikke burde teste, men greier ikke å la være. Hadde ikke forventet så svak test i kveld

Takk, er så takknemlig for svarDet er jo veldig mye som kan spille inn på hvorfor den kan være svakere. Mindre konsentrert urin feks... Kortere siden du var på do, holdt du strips en nedi urinen ett sekund lengre tidligere i dag... Altså veldig mye!
Legger ved to bilder som viser litt hcg nibåer, for din er kjempe fin, ligger akkurat der det er forventet at du skulle være ved 17 dpo.
Prøv å senk skuldrene bittelitt!(vet det er forferdelig vanskelig, men stress gjør ikke godt for hverken mor eller begynnende baby)
![]()
Det er jo stor forskjell på urinkonsentrasjon, det er jo variasjoner selv når du tester på morningen med samme forutsetningerÆsj skulle aldri testet nå... Testen er jo så mye svakere enn det den var i dag tidligSå svak har ikke rfsu vært siden lørdag. Gikk helt i kjellern jeg nå
Legger ved noen bilder av CB plus og digital.Jeg har ingen flere strimler, det hadde nesten vært lettere å sett etter stigning på de. Men jeg hadde håpet på å se tydeligere stigning på to dager, men det er vel litt økning på disse bildene ?
Og noen som har bilder av hvordan clearblue kryss er samtidig med clearblue ukesindikator 2-3 uker, kjøpt en på tilbud, men vil vente med å ta den litt...
Kjempe fin stigning!!Jeg har ingen flere strimler, det hadde nesten vært lettere å sett etter stigning på de. Men jeg hadde håpet på å se tydeligere stigning på to dager, men det er vel litt økning på disse bildene ?
Og noen som har bilder av hvordan clearblue kryss er samtidig med clearblue ukesindikator 2-3 uker, kjøpt en på tilbud, men vil vente med å ta den litt...
Det ene bildet viser dpo 9, 10 og 12 tørket.
Takk for svar og bilder. Gir meg litt indikasjon på når jeg skal teste med ukesindikator. Om det dobler seg annenhver dag og på 10 dpo slo clearblue fertilitetsmonitor ut(den trenger 50 hcg) så skal jeg i teorien kunne ha en ukesindikator på dpo 14 sånn ca som i teorien bør si 2-3 ukerLegger ved noen bilder av CB plus og digital.
Hadde ikke av CB plus og 2-3 på digital samme dag/urin, men hadde for 3+.
Jeg ser stigning på testene dine, og strekene ser jo kjempe fine ut til å være 12 dpo!

Den doblingen er gjennomsnittligTakk for svar og bilder. Gir meg litt indikasjon på når jeg skal teste med ukesindikator. Om det dobler seg annenhver dag og på 10 dpo slo clearblue fertilitetsmonitor ut(den trenger 50 hcg) så skal jeg i teorien kunne ha en ukesindikator på dpo 14 sånn ca som i teorien bør si 2-3 uker![]()
Ser ut som en fin stigning på testene dineJeg har ingen flere strimler, det hadde nesten vært lettere å sett etter stigning på de. Men jeg hadde håpet på å se tydeligere stigning på to dager, men det er vel litt økning på disse bildene ?
Det ene bildet viser dpo 9, 10 og 12 tørket.
Det ser jo kjempe bra ut!Måtte ta en ny test i dag, veldig fin stigning heldigvisSkal ta ny hcg måling i dag
Den trenger rundt 150 hcgSer ut som en fin stigning på testene dineJeg har ikke testet med digital denne gangen. Men tidligere fikk jeg 2-3 på uker 13 dpo. Den trenger nok ikke riktig så mye som 200 i hcg som noen skriver, tror den muligens er noe mer sensitiv?
Den var jo sterk og fin, hvor mange dpo er du ??Måtte ta en ny test i dag, veldig fin stigning heldigvisSkal ta ny hcg måling i dag
Ja var det jeg også menteDen trenger rundt 150 hcg
Jeg er 19 dpo i dag eller 4+5. Hadde 462 i hcg målt i blod på tirsdag.Den var jo sterk og fin, hvor mange dpo er du ??
Denne gangen går det bra skal du seMåtte ta en ny test i dag, veldig fin stigning heldigvisSkal ta ny hcg måling i dag
det er kjempe stigning på testene!Det står noe rundt 150 i hcg på 2-3 ukers.Ser ut som en fin stigning på testene dineJeg har ikke testet med digital denne gangen. Men tidligere fikk jeg 2-3 på uker 13 dpo. Den trenger nok ikke riktig så mye som 200 i hcg som noen skriver, tror den muligens er noe mer sensitiv?