Oss testetøser imellom

vi får se, har fremdeles en dårlig følelse. men får vente å se om tr kommer snikende denne uken. tenker å teste på nytt med digital på onsdag om ikke tr er kommet, da burde den vise 2-3 :happy:

vi får se, har fremdeles en dårlig følelse. men får vente å se om tr kommer snikende denne uken. tenker å teste på nytt med digital på onsdag om ikke tr er kommet, da burde den vise 2-3 :happy:
Spennende!! Krysser fingrene for deg!! :D

Hvem er det jeg prøver å lure. Såklart har jeg tatt flere tester, vel vitende om at det ikke gikk denne gangen. Men det gir meg liksom et lite håp at så lenge mensen ikke har kommet enda og enkelte får veldig sen positiv test, at jeg kanskje kan være så heldig. Nå er nok dette en skyggestrek som ikke betyr noe som helst....men jeg har et ørlite håp frem til tr kommer.
Synest jeg ser noe langt baki der :)

9 dpo i dag og nå trengte jeg ikke å snu testen i alle retninger for å se den :joyful:. Men jeg jubler ikke før jeg kommer meg gjennom denne uken uten spotting osv. Forrige kjemisk begynte med spotting på 10 dpo og mensen kom 13 dpo. Krysser fingrene. Slenger med fertilitetsmonitoren sin test også, når jeg sjekket midt i syklusen for moro skyld var det kun en strek. Og denne var tydelig!
Wow strek :)

Siden jeg har brukt rfsu (strimlene) og de knapt har gitt meg noen strek, så tenkte jeg at jeg skulle prøve clearblue igjen. Syns at den har blitt sterkere??? Den øverste er fra lørdag:dontknow er så forvirra
Kanskje det var tvillinger? For den viser jo mye sterkere strek i dag..krysser fingre og tær for at alt står bra til med spiren<3

Kanskje det var tvillinger? For den viser jo mye sterkere strek i dag..krysser fingre og tær for at alt står bra til med spiren<3
har ikke blødd noe da? :dontknow tenker om jeg hadde mista en tvilling så hadde jeg vel kanskje blødd litt eller noe? :-)

den er sterkere ja :) dette går veien :D må bare si meg enig med Migica,ikke hør på magefølelsen nå... jeg mistet to ganger før denne satt og «magefølelsen» har spilt meg et puss hele svangerskapet. Jenta vår i magen er frisk og fin,og snsrt klar for å komme ut men tror hele tiden (senest igår) at noe er galt. Hadde UL senest 6 april å bekreftet at alt er fint. Så det er hodet ditt som er preget av alt det negative som har skjedd. Prøv å ikke analyser alt,prøv å nyt frøet i magen å ikke tenk på alt som kan være feil. Tro meg,jeg vet det er vanskelig. Ler litt av meg selv som kommer med dissen rådene og ikke klarer å ta de selv.. men det er sant. Manglende symptomer trenger ikke bety noe. Kjente ingenting før jeg ble dritkvalm i uke 7-8!
Takk for at du deler❤️ Utrolig hva den magefølelsen gjør. Alle opplevelsene siste året har gjort noe med meg dessverre. Lykke til med det som kommer ❤️

6 DPO, og antydning til 2 streker. Spennende uke, måtte den gå fort :wacky::wideyed::D

Vedlegg

• 076D7D1D-8D21-4B9A-A611-F2C90D810B9A.png
    076D7D1D-8D21-4B9A-A611-F2C90D810B9A.png
    129,2 KB · Visninger: 128
Back
Topp