Virker som mange har dårlig erfaring med RFSU testene ass! Jeg har ikke testet mer siden fredag, men mensen har uteblitt. Så må kjøpe ny test k morgen! Her er min med redigert kontrast fra fredag, med sånn dårlig tidlig test fra RFSU
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den, men husk at det er forskjellig mengde fargestoff i hver test også, så noen vil ha mindre og noen mer. Så prøv å slapp av og vent et par dager før du tester å ser etter stigningTakk for svarEr så redd for å miste igjen, så engstelsen tar helt overhånd i meg.
Dette må gå bra denne gangen! Trorike jeg har sett du harhatt så sterke tester noen gang! Krysser alt jeg har for at det går veien nå!Takk for svarEr så redd for å miste igjen, så engstelsen tar helt overhånd i meg.
Tusen takk for gode ordDette må gå bra denne gangen! Trorike jeg har sett du harhatt så sterke tester noen gang! Krysser alt jeg har for at det går veien nå!
Kan ikke si jeg misunner deg denne første tiden nei. Jeg var superstressa lenge. Symptomer behøver du ikke ha så mye av uansett. Jeg hadde nesten ingen denne gangen og har da en frisk gutt i magen så langtTusen takk for gode ordJeg hadde fin stigning og like sterke tester ved en graviditet som endte med ma i april 2018. Det er det som gjør meg så engstelig. Jeg har få symptomer denne gangen, ømme pupper og virkelighetsnære drømmer bare. Ingen murringer fra livmor
Syns bare det at jeg har fått flere pms symptomer, kviser på haken og hetetokter. Sånn jeg pleier å få i forbindelse med tanta. I tillegg så kom den dårlige magefølelsen i gårKan ikke si jeg misunner deg denne første tiden nei. Jeg var superstressa lenge. Symptomer behøver du ikke ha så mye av uansett. Jeg hadde nesten ingen denne gangen og har da en frisk gutt i magen så langt![]()
Den magefølelsen kan ikke stoles på så mange opp og nedturer som du har hatt tror jeg. Jeg hadde også ved hvert minste tegn som var der eller ikke, en svær stein i magen. Men ja, er som du sier, du får ikke gjort så mye annet enn å klamre deg fast til håpet og tenke at så lenge du ikke blør er jo graviditeten inntakt!Syns bare det at jeg har fått flere pms symptomer, kviser på haken og hetetokter. Sånn jeg pleier å få i forbindelse med tanta. I tillegg så kom den dårlige magefølelsen i gårDa kommer alle sorgene på forskudd. Men det er kroppen som styrer dette, jeg får ikke gjort så mye fra eller til nå uansett. Når kjente du ligamentstrekk? Mener det har kommet tidlig, nå har jeg ikke det heller..
Er så takknemlig for de oppmuntrende ordene fra degDen magefølelsen kan ikke stoles på så mange opp og nedturer som du har hatt tror jeg. Jeg hadde også ved hvert minste tegn som var der eller ikke, en svær stein i magen. Men ja, er som du sier, du får ikke gjort så mye annet enn å klamre deg fast til håpet og tenke at så lenge du ikke blør er jo graviditeten inntakt!ligamentstrekken kom ikke før ca uke 6-7 på meg denne gangen. Eneste fremtredende symptomet gjennom hele graviditeten har vært supersåre/ømme brystvorter som har klødd som om jeg skulle ha skabb.. Prøv så godt du kan å puste med magen og tenke på det lille egget som deler seg i rekordfart inne i magen din nå! Denne gangen må det bli der!
Helt enig i alt du skriver. Skal forsøke å roe ned å puste med magen
. Men jeg jubler ikke før jeg kommer meg gjennom denne uken uten spotting osv. Forrige kjemisk begynte med spotting på 10 dpo og mensen kom 13 dpo. Krysser fingrene. Slenger med fertilitetsmonitoren sin test også, når jeg sjekket midt i syklusen for moro skyld var det kun en strek. Og denne var tydelig!Det er jo kjempe bra stigning!Er så takknemlig for de oppmuntrende ordene fra degTusen takk, det varmer. Å der kom tårene da
Tok en test da
syns den er sterkere i dag i hvert fall?øverste tatt nå
Den er sterkere! Krysser fingrene!Siden jeg har brukt rfsu (strimlene) og de knapt har gitt meg noen strek, så tenkte jeg at jeg skulle prøve clearblue igjen. Syns at den har blitt sterkere??? Den øverste er fra lørdager så forvirra
Du har jo tydelig sterke tester og god stigning! Gratulerer så myeEr så takknemlig for de oppmuntrende ordene fra degTusen takk, det varmer. Å der kom tårene da
Tok en test da

Husker det godt,vi opplevde vel det samme den mnd...Tusen takk for gode ordJeg hadde fin stigning og like sterke tester ved en graviditet som endte med ma i april 2018. Det er det som gjør meg så engstelig. Jeg har få symptomer denne gangen, ømme pupper og virkelighetsnære drømmer bare. Ingen murringer fra livmor
den er sterkere jaEr så takknemlig for de oppmuntrende ordene fra degTusen takk, det varmer. Å der kom tårene da
Tok en test da
Den er absolutt sterkereSiden jeg har brukt rfsu (strimlene) og de knapt har gitt meg noen strek, så tenkte jeg at jeg skulle prøve clearblue igjen. Syns at den har blitt sterkere??? Den øverste er fra lørdager så forvirra

ja, var mye sterkere i virkeligheten enn på bildet ser jeg nåDen er absolutt sterkere![]()
vi får se, skal teste igjen om noen dager. håper på et klart og tydelig svar da! Sterkere jaSiden jeg har brukt rfsu (strimlene) og de knapt har gitt meg noen strek, så tenkte jeg at jeg skulle prøve clearblue igjen. Syns at den har blitt sterkere??? Den øverste er fra lørdager så forvirra