lusemus 71
Forumet er livet
Misunner degja, det er santtar vel bare litt tid før man faktisk forstår hva som skjer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Misunner degja, det er santtar vel bare litt tid før man faktisk forstår hva som skjer
![]()
håper virkelig det er din tur snart... forstår frustrasjonen, kjente på den i 3 år selv. er så urettferdig at vi som virkelig ønsker barn må slite for det, mens noen bare ser på hverandre og blir gravide..Misunner deg![]()
Var slik med meg før jeg tilta 40 år. Vart gravid 1 til 4 mnd og har født 5 men etter 40 år kommer alt av problem.håper virkelig det er din tur snart... forstår frustrasjonen, kjente på den i 3 år selv. er så urettferdig at vi som virkelig ønsker barn må slite for det, mens noen bare ser på hverandre og blir gravide..
hvor lenge tenker dere å prøve?Var slik med meg før jeg tilta 40 år. Vart gravid 1 til 4 mnd og har født 5 men etter 40 år kommer alt av problem.
Gir oss i aug da er jeg snart 48 år. Så egga er nok lik 0 no.hvor lenge tenker dere å prøve?om jeg kan spørre om det. er jo mange mange mange som lykkes etter fylte 40 år. I termin gruppa jeg var med i når jeg fødte i Juli, der var den eldste 48 år.
Jeg krysser alt jeg har for at spira sitter før sommeren <3Gir oss i aug da er jeg snart 48 år. Så egga er nok lik 0 no.
Jeg ser strek!!Blir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her?
Øverste tatt nå ettermiddag og den under morgen. El-test for sammenligning
10 dpo
Blir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her?
10 dpo
Jeg bruker å begynne med EL test ça 1 uke før forventa el og tester en gang daglig. Når det begynner å ta seg opp i styrke og nærmer seg positiv begynner jeg å teste to ganger daglig. Så har jeg Cb digitale El tester som jeg bruker som "bekreftelse" når jeg mener billigstripsen er positiv, altså når kontrollstreken og test strek er like sterke.

Jeg ser strekBlir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her?
10 dpo
Jeg kan se noe på den øverste. Håper det er babystrekBlir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her?
10 dpo

Det var de man fikk kjøpt på billige-tester.no førDetta ser bra ut.
Kor har du kjøpt dei testan ? Det er tester som jeg stoler fult og helt på![]()
Jeg vet ikke hvor man får tak i dem nå lenger 
Jaokei, godt å se at de kanskje ikke er for svakeer så fort gjort å sammenligne seg med andre som kanskje har kjempe sterk strek 10 dpo
![]()

Da er det lenge sidan du har kjøpt deiDet var de man fikk kjøpt på billige-tester.no førJeg vet ikke hvor man får tak i dem nå lenger
Ja![]()
Ja, det var i 2015/2016, da jeg ble gravid med mitt andre barnDa er det lenge sidan du har kjøpt dei![]()
Nå har jeg bare billigtester fra ebay og wish. De gir skyggestrek titt og ofte. Virker ikke som det finnes noen gode billigtester lenger.Det håper jeg ogJeg krysser alt jeg har for at spira sitter før sommeren <3
Har ei bråte fra Ebay det er slik som du sier. Dritt tester. Får finne noen jeg kan stole på. CB er det beste digitale men vil jo ikkje teste kvar dag med deiJa, det var i 2015/2016, da jeg ble gravid med mitt andre barnNå har jeg bare billigtester fra ebay og wish. De gir skyggestrek titt og ofte. Virker ikke som det finnes noen gode billigtester lenger.
Er veldig fornøyd med wondfo sine tester, de har både 10 og 25. Bestilte fra Amazon flere ganger. Det var også wondfo fertil.no hadde tidligere.Har ei bråte fra Ebay det er slik som du sier. Dritt tester. Får finne noen jeg kan stole på. CB er det beste digitale men vil jo ikkje teste kvar dag med dei![]()
Da skal eg prøve og finne deiEr veldig fornøyd med wondfo sine tester, de har både 10 og 25. Bestilte fra Amazon flere ganger. Det var også wondfo fertil.no hadde tidligere.
Så leit med senaborten. Etter min MA 9+3 hang hcg i veldig lenge.. Så ville bare si det er bra om det allerede nå er borte. Har ikke så peiling på el tester men lykke til med prøvingenHei damer. Hva ville dere sagt om denne el-testen? Det er nå litt over tre uker siden jeg måtte gjennomføre en senabort i uke 21,og jeg venter på første eggløsning så vi kan prøve på nyttHar tatt g-test som var negativ, så hcg er ute av kroppen. Er det el på gang snart tror dere?