Oss testetøser imellom

håper virkelig det er din tur snart... forstår frustrasjonen, kjente på den i 3 år selv. er så urettferdig at vi som virkelig ønsker barn må slite for det, mens noen bare ser på hverandre og blir gravide..

håper virkelig det er din tur snart... forstår frustrasjonen, kjente på den i 3 år selv. er så urettferdig at vi som virkelig ønsker barn må slite for det, mens noen bare ser på hverandre og blir gravide..
Var slik med meg før jeg tilta 40 år. Vart gravid 1 til 4 mnd og har født 5 men etter 40 år kommer alt av problem.

Var slik med meg før jeg tilta 40 år. Vart gravid 1 til 4 mnd og har født 5 men etter 40 år kommer alt av problem.
hvor lenge tenker dere å prøve? :) om jeg kan spørre om det. er jo mange mange mange som lykkes etter fylte 40 år. I termin gruppa jeg var med i når jeg fødte i Juli, der var den eldste 48 år.

Blir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her? o_O

Øverste tatt nå ettermiddag og den under morgen. El-test for sammenligning

10 dpo

Vedlegg

• D5D4EFA0-2405-4669-8D86-B3BB26E12FF8.jpeg
    D5D4EFA0-2405-4669-8D86-B3BB26E12FF8.jpeg
    33,6 KB · Visninger: 149
Blir jeg lurt av fargekladden lengst opp på testen eller er det noe her? o_O

Øverste tatt nå ettermiddag og den under morgen. El-test for sammenligning

10 dpo
Jeg ser strek!! :)

Jeg bruker å begynne med EL test ça 1 uke før forventa el og tester en gang daglig. Når det begynner å ta seg opp i styrke og nærmer seg positiv begynner jeg å teste to ganger daglig. Så har jeg Cb digitale El tester som jeg bruker som "bekreftelse" når jeg mener billigstripsen er positiv, altså når kontrollstreken og test strek er like sterke.

Takk for svar :Heartred

Detta ser bra ut :).
Kor har du kjøpt dei testan ? Det er tester som jeg stoler fult og helt på :)
Det var de man fikk kjøpt på billige-tester.no før :shy: Jeg vet ikke hvor man får tak i dem nå lenger :arghh:
okei, godt å se at de kanskje ikke er for svake :) er så fort gjort å sammenligne seg med andre som kanskje har kjempe sterk strek 10 dpo :dontknow
Ja :joyful:

Da er det lenge sidan du har kjøpt dei :)
Ja, det var i 2015/2016, da jeg ble gravid med mitt andre barn :shy: Nå har jeg bare billigtester fra ebay og wish. De gir skyggestrek titt og ofte. Virker ikke som det finnes noen gode billigtester lenger.

Ja, det var i 2015/2016, da jeg ble gravid med mitt andre barn :shy: Nå har jeg bare billigtester fra ebay og wish. De gir skyggestrek titt og ofte. Virker ikke som det finnes noen gode billigtester lenger.
Har ei bråte fra Ebay det er slik som du sier. Dritt tester. Får finne noen jeg kan stole på. CB er det beste digitale men vil jo ikkje teste kvar dag med dei :)

Har ei bråte fra Ebay det er slik som du sier. Dritt tester. Får finne noen jeg kan stole på. CB er det beste digitale men vil jo ikkje teste kvar dag med dei :)
Er veldig fornøyd med wondfo sine tester, de har både 10 og 25. Bestilte fra Amazon flere ganger. Det var også wondfo fertil.no hadde tidligere.

Hei damer. Hva ville dere sagt om denne el-testen? Det er nå litt over tre uker siden jeg måtte gjennomføre en senabort i uke 21,og jeg venter på første eggløsning så vi kan prøve på nytt :Heartred Har tatt g-test som var negativ, så hcg er ute av kroppen. Er det el på gang snart tror dere?
Så leit med senaborten. Etter min MA 9+3 hang hcg i veldig lenge.. Så ville bare si det er bra om det allerede nå er borte. Har ikke så peiling på el tester men lykke til med prøvingen

Back
Topp