Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis mange som får EL tross høy på monitor
Man får også mensen om man ikke har hatt EL , hormonell blødning.. så man kan ikke tolke mensen som om man har hatt EL med egg som har gått til grunne.

Jeg hadde høy fra dag 8. Max på dag 18 og 19. Regner med å få lav i morgen.CD 16, dag 10 med høy![]()

Noen som har begynt å kjenne ting på kroppen?jeg føler jeg kjenner masse allerede, men kan like gjerne bare være ønske tenking
Men kjenner hverrfall at jeg er støl og rar i magen og det mirrer konstant, småvondt i korsryggen, puppene kjennes tyngre og harderejeg fikk også isinger i tennene når jeg pusset dem(aldri hatt det før) også begynte jeg å blø i nesen sånn ut av det blå
![]()
Hvor mange dpo er du?

murrer endel der nede.. whats going on lissomNoen som har begynt å kjenne ting på kroppen?jeg føler jeg kjenner masse allerede, men kan like gjerne bare være ønske tenking
Men kjenner hverrfall at jeg er støl og rar i magen og det mirrer konstant, småvondt i korsryggen, puppene kjennes tyngre og harderejeg fikk også isinger i tennene når jeg pusset dem(aldri hatt det før) også begynte jeg å blø i nesen sånn ut av det blå
![]()
EL i dag, så kjenner noe.Noen som har begynt å kjenne ting på kroppen?jeg føler jeg kjenner masse allerede, men kan like gjerne bare være ønske tenking
![]()
murrer endel der nede.. whats going on lissomhe he
om bare tiden hadde gått litt fortere så testene kan svis 
EL i dag, så kjenner noe.
Om 9-10 dager han jeg vel teste

Når det murra igår kveld var fristelse stooor for å ta test her hehe.. men av erfaring blir det smekk på fingra å teste før forventa IKM, da jeg aldri har testet positiv før IKM.. laaaange dager nå fram mot IKM.Jeg skal PRØVE å vente til ikm med å teste men kjenner det sviiiir i hendene hver gang jeg skal på toalettet![]()
Med nr 1 testa jeg positivt 11 dpo. Testa fordi jeg følte meg så støl langt ned i magen.Jeg skal PRØVE å vente til ikm med å teste men kjenner det sviiiir i hendene hver gang jeg skal på toalettet![]()
Klarte jo IKKE å holde meg lenger, bare 5 dpo, haha! Syns jeg ser noe etter testen tørket!? Sikkert bare tull siden det er så tidlig.
Synes jeg ser en svak strek der jeg ogsåhåper den sitter
![]()
Vet ikke om man kan stole på disse billigtestene da. Er nytt merke jeg kjøpte på nett som jeg ikke kjenner til (pro matris). Syns jeg skimta strek etter 2 minutter da bakgrunnen var rosa.
Når det murra igår kveld var fristelse stooor for å ta test her hehe.. men av erfaring blir det smekk på fingra å teste før forventa IKM, da jeg aldri har testet positiv før IKM.. laaaange dager nå fram mot IKM.