Ingen symptomer

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Overskriften sier vel sitt, er 4+4 idag og har ingen symptomer bortsett fra luft i magen og mageknip. Hadde ømme bryster i en ukes tid, men forsvant 4+0. Har to barn fra før, og hver gang har jeg merket at jeg var gravid pga typiske symptomer, som kvalme, oppkast, plutselig ikke tåle smaken på favorittsjokoladen osv :p
Er så redd for at det ikke skal gå rette veien, kan liksom ikke skjønne at jeg er så heldig og få oppleve dette for 3.gangen. :(
Noen som har vært eller er i samme båt? Ingen symptomer men at det har gått fint allikevel? Skal på TUL, men dette er ikke før om nesten 3 uker:p
 
Hei, jeg er 4+5 og jeg har lite symptomer egentlig..
Jeg har litt ømme bryster, men det er ikke så galt som det har vært, og noen "mens" murringer som kommer og går, men ikke noe jeg tenker mye over. Fryser litt, men lurer litt på om jeg egentlig alltid fryser :)

Jeg krysser jo fingrene så intenst for at ikke kvalmen skal kastes på meg :)
 
5 + 4 og føler på det samme.
Jeg har ligamentsmerter og er helt bomull i hodet, men ellers så kjenner jeg fint lite. Føler meg ikke gravid ihvertfall. Jeg føler derimot at det kanskje bare er stille før stormen da, så jeg spiser vel ordene mine i neste uke en gang haha!
 
5 + 4 og føler på det samme.
Jeg har ligamentsmerter og er helt bomull i hodet, men ellers så kjenner jeg fint lite. Føler meg ikke gravid ihvertfall. Jeg føler derimot at det kanskje bare er stille før stormen da, så jeg spiser vel ordene mine i neste uke en gang haha!
Wss!!
 
Jeg fryser også en del for tiden jeg og!:p men tipper at dere har rett, symptomene kommer vel for fullt før jeg vet ordet av det;) Kjekt å høre at det er flere som ikke har så mange symptomer så tidlig, føler at «alle» har en haug med sterke symptomer nesten allerede før positiv test:p
 
Samme her, symptomene kommgradvis mot uke 6 og 7! Hadde veldig lite symptomer i uke 4 og 5, bortsett fra litt voksesmerter i livmoren, pittelitt ømme pupper og litt trøttere enn normalt, det er vare å vente, plutselig kommer det for fult! :hilarious:
 
Symptomene mine kom litt ute i uke 6 og jeg hadde det helt likens som dere uten noen symptomer :)
 
5 + 5 og nå er jeg her inne fordi jeg våknet av at det knøt seg i magen :rolleyes: Jeg begynte å kjenne en "klump i magen" på kvelden i går, men tenkte det var for diffust til å bety noe, men nå begynner jeg å tro at det er begynnelsen på kvalmen heller. Spørs om jeg ikke angrer på ordene mine innen en dag eller to altså haha!
 
Det er like normalt å ikke ha noen symptomer som det er å ha mange ;) trenger ikke ha noe å bety så jeg hadde ikke vært så bekymret om jeg var deg ;)
 
Det stemmer! Men jeg ser fler slike tråder dukke opp nå, så selv om dette er helt riktig så hjelper det nok på psyken å bare få spørre og få vite at man ikke er alene om disse følelsene også :)
For å ta det til en ekstrem side så er det jo en grunn til at det er noen her i verden som ikke visste de var gravide før de ble sendt på legevakten med "ekstreme magesmerter" og ble sendt hjem med en nyfødt i armene noen dager senere ;)
 
Back
Topp