Deltar din partner på alle UL og svangerskapskontroll?

Min har vært med på en tul og oul. Neste samtale med jm er samtale om fødsel, så da blir han med.
 
Med første var han med på alt. Denne gangen har jeg liksom ikke det samme behovet for å ha han med. Var så klart med på OUL, men ut over det så synes jeg egentlig det er litt deilig å få egentid.
 
Ja alle ul.. Ikke alle jordmor timer pga ikke alltid det passer inn.
Men han er ellers med på det han kan :)
 
Vært med på alle UL og oppfølging ved sykehuset og skal fortsette å være med på ekstra oppfølging med ul på sykehuset. Timer hos lege og jordmor går jeg alene på.
 
Han är med på ultralydene, men jordmortinene är min tid. Ligger med akunpunktur 30-45 min hver gang så ser ikke poänget med det. Han skal få lov å vara med å skriva på faderskapspapirene :p
 
Nope, bare vært med på oul. Ikke lett å skippe jobb og jeg får som regel timer som passer dårlig for ham. Men det er helt greit, ser ikke noe poeng i at han skal bli med på alt :)
 
OUL har han vært med på. Sist var han også på fødselsforberedende kurs men ikke på noen kontroller...
 
Ikke denne gang. Sist var han med på mange jm-timer. Denne gang ser vi ikke helt behovet med mindre det er noe spesielt.
 
Ultralyder er han med på men han må jo jobbe og jeg ser ikke poenget med at han er med til jordmor. Liker å være der alene uansett.
 
Er partner med på alt? Noe? Ingenting?

Her har jeg alenetid hos jm, tror ikke han føler han har noe der å gjøre. Han har vært med på privat ul vi har hatt og oul. Det er bare en ul han ikke har vært med på, men han blir med på alle ekstra ul fremover og jm psykososiale samtale (pga forrige fødsel) Vi får ekstra vekstkontroller hver mnd
 
Last edited:
Absolutt alle TUL og UL. Men jag drar alene tul fastlege eller jordmor :) Føler ikke noe behov for å ha han med der liksom. Det er ikke så mye som skjer hos :hilarious: Han maste veldig om å være med på alt. Virka ikke så interresant etter at jeg fortalte hva som skjedde hos fastlegen første gang :hilarious:
 
Han ville bare være med selve fødeselen denne gagen. mamma var med på ultralyd. resten har jeg vært alene.
 
Nei! Vært med på alle UL vi har hatt. Vanskelig å få til på grunn travel hverdag...
 
Han har vært med på noe, men ikke alt. Han kommer nok til å være med på alt fremover :)
 
Han har vært me på oul, ellers ingenting. Utenom "bli kjendt" runde på sjukehuse då vi venta første mann:) Han jobbe fult å he travle daga med lite muligheite for "fri" uten at det går veldig utover jobb. Så ser ikkje vits i at han skal bli med på alt, å d gjer ikkje han helder ;)
 
Back
Topp