Deltar din partner på alle UL og svangerskapskontroll?

En tråd i 'Juni 2019' startet av Moderator Kristin, 15 Mar 2019 kl 13:25.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Kristin Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Er partner med på alt? Noe? Ingenting?

2. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Absolutt alt. Han var der når jeg tok glukosebelastning også, for å holde meg med selskap. :)

3. MammaTT Forelsket i forumet Junibarna 2019

Min har vært med på en tul og oul. Neste samtale med jm er samtale om fødsel, så da blir han med.

4. Mamma09og19 Elsker forumet Junibarna 2019

Med første var han med på alt. Denne gangen har jeg liksom ikke det samme behovet for å ha han med. Var så klart med på OUL, men ut over det så synes jeg egentlig det er litt deilig å få egentid.

• Enig Enig x 1
  5. Turkisdilla Elsker forumet Junibarna 2019

Nope, kun OUL... ("Frivillig tvang")

6. Desember baby 2019 Flørter med forumet

Har fått beskjed om at han skal være med på ALT :p når den tid kommer :)

7. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Ja alle ul.. Ikke alle jordmor timer pga ikke alltid det passer inn.
    Men han er ellers med på det han kan :)

8. Førstegangsfødende33 Betatt av forumet Junibarna 2019

Vært med på alle UL og oppfølging ved sykehuset og skal fortsette å være med på ekstra oppfølging med ul på sykehuset. Timer hos lege og jordmor går jeg alene på.

9. nallepia Glad i forumet Junibarna 2019

Han är med på ultralydene, men jordmortinene är min tid. Ligger med akunpunktur 30-45 min hver gang så ser ikke poänget med det. Han skal få lov å vara med å skriva på faderskapspapirene :p

10. høst15vår19 Flørter med forumet Junibarna 2019

Niks, bare oul, helt greit.

11. HirkaHalelaus Forelsket i forumet Junibarna 2019

Nope, bare vært med på oul. Ikke lett å skippe jobb og jeg får som regel timer som passer dårlig for ham. Men det er helt greit, ser ikke noe poeng i at han skal bli med på alt :)

12. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

OUL har han vært med på. Sist var han også på fødselsforberedende kurs men ikke på noen kontroller...

13. Ønskefrue Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019

Ikke denne gang. Sist var han med på mange jm-timer. Denne gang ser vi ikke helt behovet med mindre det er noe spesielt.

14. BabyandI Forelsket i forumet Himmelbarn

Ultralyder er han med på men han må jo jobbe og jeg ser ikke poenget med at han er med til jordmor. Liker å være der alene uansett.

15. Curious Flørter med forumet

Her har jeg alenetid hos jm, tror ikke han føler han har noe der å gjøre han har vært med på privat ul vi har hatt og oul. En ul han ikke har vært med på, men han blir med neste gang til ekstra ul og jm samtale (pgs forrige fødsel)

16. Jordbær2019 Forelsket i forumet Junibarna 2019

Absolutt alle TUL og UL. Men jag drar alene tul fastlege eller jordmor :) Føler ikke noe behov for å ha han med der liksom. Det er ikke så mye som skjer hos :hilarious: Han maste veldig om å være med på alt. Virka ikke så interresant etter at jeg fortalte hva som skjedde hos fastlegen første gang :hilarious:

17. Lykkeliten2019 Elsker forumet

Han ville bare være med selve fødeselen denne gagen. mamma var med på ultralyd. resten har jeg vært alene.

Del denne siden