Er du og partner enige om babyens navn?

M

Moderator Kristin

Guest
Har dere blitt enig, eller diskuteres det heftig?
 
Fornavnet var det første vi begge var enige i. Mellomnavn et bestemte jeg. :) Han er som regel enig. :p
 
Har faktisk ikke snakka ordentlig om det enda....

Litt skremmende hvor lite jeg orker planlegge og tenke på med andre mann i forhold til første...da var det meste klart på denne tida... nå har jeg ikke overskudd etter jobben... føler ikke jeg får nytt og gledet meg over å være gravid heller....
 
Vi er så uenige som två människor kan bli när det gäller detta temat, att vi har klart å få namn på to gutter är ett mirakel, om inte denna kommer ut med en lapp i pannan så sliter vi :laughing025
 
Enige om at vi igrunn ikke har funnet navn...Har Snakket om noen da,og ingen av oss er vanskelige.. Må jo ha to klare,siden vi ikke vet hva det blir.
 
Han valgte fornavn så valgte jeg mellomnavnet. Var kanskje ikke mitt første valg men jeg er fornøyd :) mye mindre diskusjon enn når vi skulle gi sønnen vår navn heldigvis.
 
Vi har ikke bestemt oss enda.. er ikke så veldig uenige. Og har mange navn vi syns er fine. Men ingen klar favoritt. Jeg syns Wilma er veldig fint, men det liker ikke mannen min så godt. Er ikke så vanlig i Norge men i Sverige er det ganske vanlig (er halvt svensk).
 
Vi sliter veldig med å finne et navn. Er ikke sånn at vi står på bakbeina på noe, men finner lissom ikke noe som passer :(
 
Ja endelig har vi valgt navn etter mye om og men, trålet gjennom navneliste, strøyk ut å har byttet navn sikkert ti ganger før hun har kommet ut av magehuset
 
Ikke bestemt enda, men vi er uansett enige om et navn som er aktuelt :)
Tror vi lander på det :p
 
Gubben vil ikke bestemme navn ennå, han vil vente, "vi har jo god tid". Jeg vil gjerne bestemme navn nå, for har lyst å bruke navnet når jeg snakker til babyen :love017
 
Navnet til gutten vi venter har vært klart siden vi ventet datteren vår for noen år siden, og om det viser seg at vi får ei jente så er vi svært uenig:) :smiley-angelic006
 
Vi har hatt et navn i mange år. Men plutselig skulle vi ikke ha det likevel i følge mannen min.
Men han hatt funnet et nytt. Var litt vaskelig å bli vant til det nye først. Men nå liker jeg det.
Bare finne mellomnavn nå ;)
 
Hehe mannen og eldste gutten på 3 1/2 er enig, jeg er usikker enda :)
 
Har faktisk ikke snakka ordentlig om det enda....

Litt skremmende hvor lite jeg orker planlegge og tenke på med andre mann i forhold til første...da var det meste klart på denne tida... nå har jeg ikke overskudd etter jobben... føler ikke jeg får nytt og gledet meg over å være gravid heller....

Sann hadde ej d i svangerskap nr 2 også, haude he meir en nok me å henge me på det som skjer rundt deg. Huska ej rakk nesten ikkje tenke på at ej va gravid og nyte det før fødselen begynt
 
Vi veit enda inkje om det er jente eller gut som skal kome ut, men har klar 2 alternativ til jentenavn, men guttenavn e litt vanskeligare
 
Back
Topp