Er du og partner enige om babyens navn?

En tråd i 'Juni 2019' startet av Moderator Kristin, 14 Mar 2019 kl 22:30.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Kristin Elsker forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Har dere blitt enig, eller diskuteres det heftig?

2. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Yes, vi er enig. Såfremt det er en jente. :) Viser det seg at det er en gutt når vi har fått beskjed om jente, så har vi ikke peiling.

3. Mamma09og19 Elsker forumet Junibarna 2019

Fornavnet var det første vi begge var enige i. Mellomnavn et bestemte jeg. :) Han er som regel enig. :p

4. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Har faktisk ikke snakka ordentlig om det enda....

Litt skremmende hvor lite jeg orker planlegge og tenke på med andre mann i forhold til første...da var det meste klart på denne tida... nå har jeg ikke overskudd etter jobben... føler ikke jeg får nytt og gledet meg over å være gravid heller....

5. nallepia Glad i forumet Junibarna 2019

Vi er så uenige som två människor kan bli när det gäller detta temat, att vi har klart å få namn på to gutter är ett mirakel, om inte denna kommer ut med en lapp i pannan så sliter vi :laughing025

• Morsom Morsom x 4
  6. Turkisdilla Elsker forumet Junibarna 2019

Enige om at vi igrunn ikke har funnet navn...Har Snakket om noen da,og ingen av oss er vanskelige.. Må jo ha to klare,siden vi ikke vet hva det blir.

7. BabyandI Forelsket i forumet Himmelbarn

Han valgte fornavn så valgte jeg mellomnavnet. Var kanskje ikke mitt første valg men jeg er fornøyd :) mye mindre diskusjon enn når vi skulle gi sønnen vår navn heldigvis.

8. Ønskerseg Glad i forumet Junibarna 2019

Vi har ikke bestemt oss enda.. er ikke så veldig uenige. Og har mange navn vi syns er fine. Men ingen klar favoritt. Jeg syns Wilma er veldig fint, men det liker ikke mannen min så godt. Er ikke så vanlig i Norge men i Sverige er det ganske vanlig (er halvt svensk).

9. Mileka Betatt av forumet Junibarna 2019

Vi sliter veldig med å finne et navn. Er ikke sånn at vi står på bakbeina på noe, men finner lissom ikke noe som passer :(

10. Curious Flørter med forumet

Ja endelig har vi valgt navn etter mye om og men, trålet gjennom navneliste, strøyk ut å har byttet navn sikkert ti ganger før hun har kommet ut av magehuset

11. Jordbær2019 Forelsket i forumet Junibarna 2019

Vi har vært ganske enige siden dag en ja :):dummy1:

12. Selda Glad i forumet Junibarna 2019

Ikke bestemt enda, men vi er uansett enige om et navn som er aktuelt :)
    Tror vi lander på det :p

13. MammaTT Forelsket i forumet Junibarna 2019

Gubben vil ikke bestemme navn ennå, han vil vente, "vi har jo god tid". Jeg vil gjerne bestemme navn nå, for har lyst å bruke navnet når jeg snakker til babyen :love017

14. Celines Flørter med forumet Junibarna 2019

Navnet til gutten vi venter har vært klart siden vi ventet datteren vår for noen år siden, og om det viser seg at vi får ei jente så er vi svært uenig:) :smiley-angelic006

Del denne siden