Suksess

Mammalaila

Glad i forumet
Jeg kjenner jeg blir litt demotivert av å lese rundt her egentlig.. Folk blir gravide i fleng, men mister igjen ganske tidlig. Så urettferdig for de det gjelder, og det er tøft!
Men er det noen som har blitt gravide med ivf her og IKKE mista? Eller er det noe "alle" som går gjennom ivf må regne med å oppleve?
Nå har jeg opplevd spontanabort selv (ikke ivf) og vet hvor jævlig det er..

Har ikke opplevd å miste før førstemann. Og håper virkelig jeg slipper det nå også:)

Har ikke mista :) gravid én gang med sønnen min :) driver med søskenforsøk nå :) men ikke blitt gravid enda..

Hadde en SA første gang jeg ble gravid med en eks (ikke ivf). Med min nåværende samboer ble vi gravid med ICSI (3. Forsøk) og har en nydelig gutt på snart 1 år. Skal igang med søskenforsøk nå i slutten av mars :)

Følger, for dette var en spennende tråd :)

- Jeg er jo dessverre en av de som mister og mister og mister...
Men håper og kunne bli en av mirakelhistoriene :)

Har kun mistet en tvilling (5+3) men alt gikk bra med den andre.
Er gravid med tvillinger nå (11+4).
ICSI og fryseforsøk begge gangene :)
Kun satt inn 1 egg alle gangene.

Hadde en SA første gang jeg ble gravid med en eks (ikke ivf). Med min nåværende samboer ble vi gravid med ICSI (3. Forsøk) og har en nydelig gutt på snart 1 år. Skal igang med søskenforsøk nå i slutten av mars :)

Så spennende :) Er icsi her også. Hååååper vi har flaks denne gangen, siden det er siste egget. Fikk ut 9, 6 overlevde og bare 2 ble befrukta.. Så håper på at blasto er tingen :)

Har kun mistet en tvilling (5+3) men alt gikk bra med den andre.
Er gravid med tvillinger nå (11+4).
ICSI og fryseforsøk begge gangene :)
Kun satt inn 1 egg alle gangene.

Så artig :) (ikke at du mista ene tvillingen selvfølgelig.. )
Av en eller anna grunn har jeg tenkt at så lenge man setter inn ett egg, og metoden er icsi så får man ikke tvillinger. Men det går jo tydeligvis an! Haha :D Gratulerer :)

Så artig :) (ikke at du mista ene tvillingen selvfølgelig.. )
Av en eller anna grunn har jeg tenkt at så lenge man setter inn ett egg, og metoden er icsi så får man ikke tvillinger. Men det går jo tydeligvis an! Haha :D Gratulerer :)
Takk :D Sannsynligheten for tvillinger er faktisk bittelitt høyere med ICSI enn med 'vanlig' ivf :p

Så bra :D
Hadde dere ivf eller icsi? Fersk eller frys? Spennende :D Hvor mange forsøk før den satt? ;)
Førstemann tok det endel forsøk. Men det var fordi jeg var vanskelig å stimulere riktig. Var tilslutt et ivf fersk som ble vinneren. Hadde da 50/50icf og icsi Nå er jeg enn så lenge gravid på første ferkforsøk (5+2). Fikk ut 2 egg, 1 inn og et ligger i fryseren:D

Så spennende :) Er icsi her også. Hååååper vi har flaks denne gangen, siden det er siste egget. Fikk ut 9, 6 overlevde og bare 2 ble befrukta.. Så håper på at blasto er tingen :)
Masse lykke til! Man trenger jo bare det ene egget for å lykkes! Krysser alt jeg har for at det går denne gangen for dere :D Men får dere inn begge to som er befruktet om begge er gode? Vi fikk satt inn de to som var gode nok siden det var siste forsøk.

Førstemann tok det endel forsøk. Men det var fordi jeg var vanskelig å stimulere riktig. Var tilslutt et ivf fersk som ble vinneren. Hadde da 50/50icf og icsi Nå er jeg enn så lenge gravid på første ferkforsøk (5+2). Fikk ut 2 egg, 1 inn og et ligger i fryseren:D

Så bra :D

Masse lykke til! Man trenger jo bare det ene egget for å lykkes! Krysser alt jeg har for at det går denne gangen for dere :D Men får dere inn begge to som er befruktet om begge er gode? Vi fikk satt inn de to som var gode nok siden det var siste forsøk.

Nei, vi hadde bare ett på frys. Så første egget er brukt opp. Det ble satt inn etter 3 dager. Så kanskje er fryst blasto tingen for meg. Krysser fingra ;) Takk :D

Back
Topp