Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er to egget som er arvelig, så tror ikke det har noe å si siden det er ivfOh lordmannen har tvillinger i familien, så sjansen er jo der. Men håper ikke det, har to barn fra før jeg så
hihi
![]()

Oh lordmannen har tvillinger i familien, så sjansen er jo der. Men håper ikke det, har to barn fra før jeg så
hihi
![]()

Jeg ble gravid på første ivf og har ikke mistet enda (15 uker nå). Tror ikke det skal være noe større risiko for å miste ved ivf/ICSI enn ved vanlig befruktning pga metoden. Men det er nok noen flere likevel, blant annet fordi snittalderen for de som trenger hjelp er høyere, og noen for eksempel kan være henvist til ivf som følge av tidligere aborter og er en en risikogruppe. De det går bra med er også litt raskere inn og ut av forumet og sånn sett mer usynlige. Mest sannsynlig går det bra![]()
Jeg ble gravid på første ivf og har ikke mistet enda (15 uker nå). Tror ikke det skal være noe større risiko for å miste ved ivf/ICSI enn ved vanlig befruktning pga metoden. Men det er nok noen flere likevel, blant annet fordi snittalderen for de som trenger hjelp er høyere, og noen for eksempel kan være henvist til ivf som følge av tidligere aborter og er en en risikogruppe. De det går bra med er også litt raskere inn og ut av forumet og sånn sett mer usynlige. Mest sannsynlig går det bra![]()
Jeg mistet flere ganger da vi prøvde på førstemann på egenhånd. Da vi fikk hjelp så fikk vi sønnen vår etter #1 IVF. Søskenforsøk krevde 4 innsett (to fryseforsøk og to ferskforsøk) før positiv test, men nå er jeg 32 uker på vei.Så jeg har aldri opplevd abort etter assistert befruktning. (Jeg har fått prednisolon alle forsøkene pga. abortene før da, så jeg lurer på om det har hjulpet.)