lusemus 71
Forumet er livet
Har nett testa.Ja det skjønner jeg... har du testet noe mer idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nett testa.Ja det skjønner jeg... har du testet noe mer idag?
Åja de var fra idagHar nett testa.
For mye urin kanskje ? Vet ikkeVis vedlegget 291566
Kvifor blir testane slik ? 5 min tester
Dette tror jeg er første streken jeg ser på testene dine. Men denne ser lovende ut!Tok ny babyplan, pleier å ha mer konsentrert urin utover dagen. Den er sterkere. Er jo ikke mer enn 10-11dpo. Men syns det er så merkelig at jeg fikk strek på makesure allerede på torsdag?!? Jeg var jo bare 6 dpo, maks 7. Ujevn og dårlig stigning har aldri vært positivt for meg.
Babyplan sin var 8 sek. Så tror ikkje det.For mye urin kanskje ? Vet ikke
Men hva er den grønne for noe? med blomster(?)
Ser den godt. Du produserer HCG seint. Så ikkje gi oppClearblue kryss er sterkere i dag enn i går, men har fortsatt ikke troa siden jeg er 16 dpo i dagIkke gravid på digital...
Har fått sterkere test på kveld enn morgen så håper testene er sterkere i kveldSer den godt. Du produserer HCG seint. Så ikkje gi opp![]()
Her er babyplan i går tidlig øverst og i dag tidlig nederstHar du brukt digital med eller uten ukeindikator?Clearblue kryss er sterkere i dag enn i går, men har fortsatt ikke troa siden jeg er 16 dpo i dagIkke gravid på digital...
Ser jo lovendes utHar fått sterkere test på kveld enn morgen så håper testene er sterkere i kveldHer er babyplan i går tidlig øverst og i dag tidlig nederst
Jeg bare svarer av egen erfaring. Når jeg ble gravid, så testet jeg først med strimmel 10 dpo, var kun en antydning til strek på testen, tok en digital uten ukeindikator, som ikke var på morgen urin, og den ble positiv. På clearblue sine nettsider står det på begge digitale tester at man kan bruke de opptil 5 dager før forventet mens, så da er de mer sensitive enn 50.Har du brukt digital med eller uten ukeindikator?
Den med uke har følsomhet på 25. Den uten er vist 50. Så den trenger mer HCG.
Med ukesindikatorHar du brukt digital med eller uten ukeindikator?
Den med uke har følsomhet på 25. Den uten er vist 50. Så den trenger mer HCG.
Så rart at jeg får strek på alle andre testerJeg bare svarer av egen erfaring. Når jeg ble gravid, så testet jeg først med strimmel 10 dpo, var kun en antydning til strek på testen, tok en digital uten ukeindikator, som ikke var på morgen urin, og den ble positiv. På clearblue sine nettsider står det på begge digitale tester at man kan bruke de opptil 5 dager før forventet mens, så da er de mer sensitive enn 50.
De clearblue med kryss og den andre med blåfarge har jeg fått kjempe tydelig strek på uten å være gravid, så de hadde jeg tatt med en klype salt. Har kun sett de testene du har lagt ut, så vet ikke om du har prøvd noen andre.Så rart at jeg får strek på alle andre tester![]()
Har fått strek på clearblue early, clearblue med kryss, babyplan tidlig og A1 test..De clearblue med kryss og den andre med blåfarge har jeg fått kjempe tydelig strek på uten å være gravid, så de hadde jeg tatt med en klype salt. Har kun sett de testene du har lagt ut, så vet ikke om du har prøvd noen andre.