Skravletråd for uke 11

Villkatta

Forelsket i forumet
Hei og hopp! Ny uke og ny skravletråd er i gang! :D
Hvordan går det med dere? Har det kommet noen nye symptomer?

Jeg spratt den nye uka med min aller første 3+ test (er 5+0 i dag) og selv om jeg har vansker med å slå meg til ro enda, så var det utrolig godt å se at det faktisk går rett vei enda! :D Nå er jeg ferdigtestet, og venter nå på ny doppler i posten heller hihi!
 
Hei og hopp! Ny uke og ny skravletråd er i gang! :D
Hvordan går det med dere? Har det kommet noen nye symptomer?

Jeg spratt den nye uka med min aller første 3+ test (er 5+0 i dag) og selv om jeg har vansker med å slå meg til ro enda, så var det utrolig godt å se at det faktisk går rett vei enda! :D Nå er jeg ferdigtestet, og venter nå på ny doppler i posten heller hihi!
Så koselig!!! Er5+0 i dag jeg også:) ligger i senga å kjrnner på uggen i kroppen. Skal snart innover å ta jeg blodprøve nr2. Måtte ta en pga ivf, og spurte pent om jeg ikke kunne få se stigning når jeg først var i gang:p er jo helt perfekt å gjøre det i dag:)

Ellers har jeg en lang skoledag med foredrag forran meg...
 
Kvalm, kvalm, kvaaalm :depressed::depressed:

Skal på første kontroll hos legen idag, for å få tatt litt blodprøver og div. Blir fint å få «bekreftet» graviditeten - selv om jeg har tatt typ 10 tester hjemme :smiley-bounce022
 
Skoleuke på meg, det blir slitsomt kjenner jeg :confused:
Ikke bare skal jeg holde meg i ro, det er en utfordring i seg selv siden det er et aktivt emne (eneste aktive emnet på tre år!). Vi skal visst lage mat på skolen også, så jeg håper kvalmen holder seg unna, og at de ikke lager noe jeg er allergisk mot :bookworm:
Jeg er sykt lei av skolen allerede kjenner jeg
 
Jeg sitter på toget til jobb, ganske så trøtt..
Sovner sykt lett om kveldene, det er digg - men er like trøtt om mårra’n!

Skal ringe inn den positive testen i dag, så blir det vel å få innkalling til TUL (var i alle fall ikke noe blodprøve forrige gang, men vi får se) :)

Kommer vel hjem i 4-5 tida i ettermiddag, da skal jeg nyte et par små timer med dattera før hun legger seg :)
 
Kvalm. Kastet opp på skogstur med familien i går. Våknet i morgest, trøtt og kvalm... men må på jobb. :grumpy: Graviditet er ikke sykdom, jeg vet, men akkurat nå føler jeg meg syk altså. Men for all del, all den kvalmen og uggenfølelsen er sykt verdt det tilslutt. ❤️ Ønsker alle en fin dag!
 
Er så oppblåst om dagene, i tillegg til kvalm da... Men pga at jeg er oppblåst ser jeg ut som jeg er sånn 6 mnd på vei :shifty:

Ellers ser det ut som hunden har fått uvi... Det er delvis dårlig vær også, så kommer oss ikke til dyrlegen :( stakkar lille har blod i urinen og sånt, men heldigvis er hun i god form!
 
Kvalm. Kastet opp på skogstur med familien i går. Våknet i morgest, trøtt og kvalm... men må på jobb. :grumpy: Graviditet er ikke sykdom, jeg vet, men akkurat nå føler jeg meg syk altså. Men for all del, all den kvalmen og uggenfølelsen er sykt verdt det tilslutt. ❤️ Ønsker alle en fin dag!
Graviditet er ikke en sykdom, men man kan helt klart bli «syk» av å være gravid. Viktig å passe på helsa si også :)
 
Graviditet er ikke en sykdom, men man kan helt klart bli «syk» av å være gravid. Viktig å passe på helsa si også :)

Det er helt sant! Jeg er nok litt mer på vakt dette svangerskapet også, ente opp med svangerskapsforgiftning sist. Gikk med ganske høyt blodtrykk lenge før jeg ble sykmeldt. Kommer til å ta litt mer vare på meg selv denne gangen. Nå er jeg bare kvalm og uggen, mest lyst til å holde senga i dag, men kan jo ikke det.
 
Jeg har nesten ikke sovet i natt. Våknet etter at ungene kom inn og ble liggende våken pga kvalme og varme føtter. :bored: hadde nettopp duppet av når vekkerklokka ringte.. Så i dag blir jeg hjemme. Skal stå opp snart og ta en matbit og se om det hjelper på kvalmen.
 
Jeg vil nok angre på å ha sagt det innen en uke, men jeg misunner dere som er kvalme faktisk. Jeg var kvalm rundt IKM, men det forsvant igjen og nå er jeg bare fly forbanna og har en del ligamentsmerter. Med B1 og B2 så var jeg stygg-kvalm fra uke 6, så det er vel det jeg forbinder med graviditet nå og føler meg ikke gravid før jeg roper på elgen haha!
 
Skoleuke på meg, det blir slitsomt kjenner jeg :confused:
Ikke bare skal jeg holde meg i ro, det er en utfordring i seg selv siden det er et aktivt emne (eneste aktive emnet på tre år!). Vi skal visst lage mat på skolen også, så jeg håper kvalmen holder seg unna, og at de ikke lager noe jeg er allergisk mot :bookworm:
Jeg er sykt lei av skolen allerede kjenner jeg

Hva er det du studerer? :)
 
Bilstolpose - yay or nay? :happy:

Mai-baby sist, så så ikke helt behovet den gang.
 
Bilstolpose - yay or nay? :happy:

Mai-baby sist, så så ikke helt behovet den gang.
Vi brukte det på vår, oktoberbarn. Veldig digg å bare åpne posen hvis ungen sover! Men er nok smak og behag.
 
Megasliten etter jobb i dag.. Ganske kvalm og uvel, i tillegg til at jeg er helt ør i hodet pga forkjølelsen.
Har skikkelig vondt i bekkenet/litt ved siden av halebenet også i dag, gjør vondt både å gå og sitte :p
 
6+0 idag. Har kvalme av og på, gjerne verst på starten av dagen. Veldig trøtt og legger meg gjerne i 21.00 tiden. var på TUL idag og så et lite bankende hjerte. Det var en helt nydelig følelse, men samtidig så er jeg enda mer redd for at det ikke skal gå bra :Heartred Vil jo så gjerne møte h*n.
 
Nåja, vi hadde ikke til mini som er født i mars. Og det gikk helt fint altså :p
Mars er jo litt forskjell fra november da.. mye lavere temp her.. vi hadde jo 19minus forrige uke, og dere har jo mer?
 
Back
Topp