Februar 2019

Fikk satt inn et femdagers blastocyst på mandag sist uke (25.feb) og testdag 7 mars, så er da på 12dpo.. noen som har erfaring med positiv test så lenge før? :wacky: blir gal av å vente

Jeg fikk også satt in 5-dagers 25.02!
Så spennende!
Jeg har ikke fått testdato før 11. mars - det er jo en eeeevighet til! Har hold meg helt til i dag...
Men, jeg måtte ta en test i kveld - og jaggu var det ikke et kryss der :) Hjelp!

Testen min fra i dag, 12 dpo :)

Vedlegg

• 1A3740D1-2000-4241-B149-BF192B0A70A4.jpeg
    1A3740D1-2000-4241-B149-BF192B0A70A4.jpeg
    28,5 KB · Visninger: 120
Nå kom jeg på at vi har ny måned, haha!
Flytter meg til mars jeg :)

Hvorfor det? Testen er jo positiv. Du skal være i november med meg, du.

Haha, okei da :) Ble litt forvirra jeg nå!
Men ungen ble jo unnfanga i februar :)
Hurra, november!

Jeg er 12 dpo i dag og har helt hvite tester. Felte noen tårer allerede i går, men føler meg bedre igjen i dag. Godt å få det ut med en gang og så tenke videre.. :) Et forsøk igjen på privatpakken, så får vi se om vi prøver ennå mer privat, eller om vi må vurdere donor av et slag. Vi får rådføre oss med klinikken og ta en dag av gangen. Lykke til alle andre februardamer <3
Så leit. Klem :)

Jeg fikk også satt in 5-dagers 25.02!
Så spennende!
Jeg har ikke fått testdato før 11. mars - det er jo en eeeevighet til! Har hold meg helt til i dag...
Men, jeg måtte ta en test i kveld - og jaggu var det ikke et kryss der :) Hjelp!

Nei så kult! Kjekt med lik dato som andre:Heartpink
11 mars ja, det var jo enda lengre! Pga lang syklus da eller? Oi! Sykt spennende! :Heartbigred

7+0 i dag og var på ultralyd og fikk se et sterkt lite hjerte som banka :Heartred det er rart hvordan det kan gå fra den dypeste fortvilelse og tristhet for noen måneder siden og til at man plutselig er gravid og full av håp nå. Jeg håper så inderlig for alle dere det ikke har gått for denne gangen, dere fortjener virkelig å oppleve dette :love2
Så herlig! :Heartred Jeg skal på TUL på mandag neste uke, da er jeg 7+5. Grugleder meg, men kjenner jeg er så redd for at det skal være noe galt. Må være så deilig at alt er bra og få det overstått :)

Nei så kult! Kjekt med lik dato som andre:Heartpink
11 mars ja, det var jo enda lengre! Pga lang syklus da eller? Oi! Sykt spennende! :Heartbigred
Neida, noen klinikker er bare veldig rare, jeg har også testdag 14dager etter innsett av 5-dagers :p

Hehe, jeg har bare brukt sånn med streker på, men takk likevel :D
Testene mine har vært positiv i en uke allerede og jeg har ikke testdag før fredag :hilarious:

Å for en følelse:Heartred:Heartred
Jeg våger ikke å teste, livredd for å få negativ igjen:crybaby2

Så herlig! :Heartred Jeg skal på TUL på mandag neste uke, da er jeg 7+5. Grugleder meg, men kjenner jeg er så redd for at det skal være noe galt. Må være så deilig at alt er bra og få det overstått :)
Det blir spennende å høre når du har vært der. Jeg grugledet meg også, men det er jo tross alt den eneste måten å finne ut om det er noen holdepunkter for bekymring. Det er veldig deilig å ha vært der nå som det gikk bra i allefall :Heartpink krysser fingrene for deg og at det går like bra :love2

Jeg stimulerer jo nå, ser at den ikke er helt oppdatert :happy:

Da har jeg fått tid til innsett på lørdag. Men siden jeg har væske i livmora så må det tas ultralyd først for å se om det er blitt borte, er det ikke det så blir det frys :(

Back
Topp