Luksusfellen

For å kjenne følelsen lykke i ti sekunder.
Hjernen vår er ikke alltid logisk og vi alle handler forskjellig når vi står opp i noe tøft.

Forstår det til en vis grad men ikke fult ut... men sikkert vanskelig å forstå om du ikke er laget slik i hjernen

Klipp og lim til det ikke kjennes igjen.
Jeg har en far som har vært enormt i media, han måtte på medietrening, og han har gjort enormt mye intervjuer. Mange ganger så kunne ikke min far kjenne seg igjen i hva som faktisk ble sagt.
Man skal være passe naiv om man tror at alt som leses og ses på i media er sannheten. Den vries til man får flest TV seere eller lesere.
Min far ble dreven etterhvert og ingenting ble sendt på TV uten godkjennelse. Jeg regner med at for å være med på er slikt program som luksusfellen så skriver man under en kontrakt der man gir fra seg en del rettigheter.
Det er de proffe mot amatørene ;)
Jada, vet godt hvordan det er da jeg selv har en far som er vant til media. Men hvis de farer med løgn, så er det god nok grunn til saksøking :) klipper de det til slik at det fremstilles til noe det ikke er, så er det jo løgn :)

Jeg har en far som har vært enormt i media, han måtte på medietrening, og han har gjort enormt mye intervjuer. Mange ganger så kunne ikke min far kjenne seg igjen i hva som faktisk ble sagt.
Man skal være passe naiv om man tror at alt som leses og ses på i media er sannheten. Den vries til man får flest TV seere eller lesere.
Min far ble dreven etterhvert og ingenting ble sendt på TV uten godkjennelse. Jeg regner med at for å være med på er slikt program som luksusfellen så skriver man under en kontrakt der man gir fra seg en del rettigheter.
Joda skjønner jo at ting blir nok satt på spissen i programmet og klippet til slik at det skal gi best mulig TV. Jeg syntes ikke det er riktig mot deltakerene i det hele tatt. Men hovedpoenget i programmet er vel hva de bruker penger på og hva de skylder, de tingene er vel ikke løgn?

Jupp akkurat sånn er det

Dette gjelder sikkert ikke alle, men jeg hadde også tatt uttalelser fra deltakere med en liten klype salt. Det er ikke til å nekte for at produsentene til tider fremstiller dem litt...tankeløse osv. Hvem vet hva som stemmer? :)
Men uansett burde de fleste vite når de melder seg på at programmet blir klippet og limt, så de burde være litt forberedt på det :)
Jeg syns uansett at det er kjempetøft gjort å blottlegge seg slik, jeg tror aldri jeg hadde våget det :happy:
ja selvsagt men det er ingen tvil om st det fort kan lags historier som deltakere ikke kjenner seg igjen i

Nei ikke du men andre har
Jeg var en av dem, og jeg kan helt ærlig ikke se for meg at jeg kan havne i en slik situasjon. Man skal aldri si aldri, men jeg HATER f.eks å handle ting, finner ingen glede i det i det hele tatt:shy:

Jeg var en av dem, og jeg kan helt ærlig ikke se for meg at jeg kan havne i en slik situasjon. Man skal aldri si aldri, men jeg HATER f.eks å handle ting, finner ingen glede i det i det hele tatt:shy:
Nettop man kan aldri si aldri for i en krisesituasjon kan man plutselig gjøre ting msn ikke trodde man kom til å gjøre , det jeg vil frem til

Man er tydeligvis dømmende når man aldri kan se for seg at man plutselig skal endre helt personlighet :p

ja selvsagt men det er ingen tvil om st det fort kan lags historier som deltakere ikke kjenner seg igjen i
Det er sant :) kjenner ingen som har vært med på noe sånt, så har ingen personlige erfaringer med det selv :)

Nettop man kan aldri si aldri for i en krisesituasjon kan man plutselig gjøre ting msn ikke trodde man kom til å gjøre , det jeg vil frem til
Men jeg ser ikke for meg etter å ha vært sparsommelig siden jeg fikk kontroll på min økonomi, at jeg (som det blir sagt) skifter personlighet totalt :)

Du skriver jo så vagt at det er umulig å skjønne hva eller hvem du snakker om.
Likevel så kaster dere dere over meg å sier jeg dømmer, fascinerende men ikke uventet .
Har sagt mitt jeg å st msn ikke alltid kan vite hvordan man vil reagere

Back
Topp