Jubeltråden!

Uke 26+0 idag og endelig fått foreldrepengesøknaden unnagjort! Deilig. Sendte mld til arbeidsgiver også, og inntektsopplysningsskjema lå klart til innsending 4 uker før jeg går ut i perm, så trenger ikke tenke på det heller.

Da er det bare å dra mannen med til NAV neste uke for å erklære farskap, så er jeg ferdig med slt av papirer og stress:D Yey! God helg:)
 
Uke 26+0 idag og endelig fått foreldrepengesøknaden unnagjort! Deilig. Sendte mld til arbeidsgiver også, og inntektsopplysningsskjema lå klart til innsending 4 uker før jeg går ut i perm, så trenger ikke tenke på det heller.

Da er det bare å dra mannen med til NAV neste uke for å erklære farskap, så er jeg ferdig med slt av papirer og stress:D Yey! God helg:)
Flink! Jeg gruer meg til å begynne med papirmølla igjen... måtte ettersende og styre sist.. men lurt p gjøre det unna tidlig!
 
Må de erklære farskapet? Kan ikke huske vi ordna med det sist. o_O

Nå er vi gift, så da går det vel av seg selv, men.
 
Må de erklære farskapet? Kan ikke huske vi ordna med det sist. o_O

Nå er vi gift, så da går det vel av seg selv, men.
Ja de er visst sluttet med dette på sykehuset sa jordmor. Vi er dog "bare" samboere, ikke gift :D
 
Ja de er visst sluttet med dette på sykehuset sa jordmor. Vi er dog "bare" samboere, ikke gift :D

Gjøres det før nå??? Husker han fikk papirer der da ☺️
 
Ja de er visst sluttet med dette på sykehuset sa jordmor. Vi er dog "bare" samboere, ikke gift :D

Da ble det sikkert gjort på sykehuset da vi fikk sist, for jeg husker ikke å ha organisert noe sånt for mannen før fødsel sist, og da hadde det heller ikke blitt gjort, foråsidetsånn. :p
 
Gjøres det før nå??? Husker han fikk papirer der da ☺️
Da ble det sikkert gjort på sykehuset da vi fikk sist, for jeg husker ikke å ha organisert noe sånt for mannen før fødsel sist, og da hadde det heller ikke blitt gjort, foråsidetsånn. :p

Ja, fikk beskjed av jordmor at det er fordi hvis mannen plutselig skulle dødd imorgen - så vil ikke baby være automatisk registrert med far (arv osv) mm man har skrevet under dette skjema. Litt morbid, menmen :p
 
1uke og 2 dager til 3 trimester begynner :woot:
Litt vilt og tenke på hvor langt man er kommet :D
 
Da ar jeg fått full fot pleie av mannen :D
El fotfil, skrub, massasje og sef fotkrem på

Hmm kan fint venne meg til en søndags kveld med sånn pleie :hilarious:
 
For 92 dager igjen, og snart ny vogn i hus og bilsetet :)
Og at bilen går til vraking i dag :hilarious: og få levert skilter så SV slipper og få gleden av og ta de selv :laughing001 sånn er det når vrakingstedet ligger så gronglete til :p
 
Da var kiwi pakken bestilt og :hilarious:
Da har jeg vell hentet ut alle gratis baby pakkene vi har :angelic: :hilarious: :p
 
Jubler for å ha fått födetelefon av systern inatt kl 4, så jag hentet tanteungen på snart 2 som ska bli storasyster! Snart blir det babykos! :Heartblue
 
Jubler for å ha fått födetelefon av systern inatt kl 4, så jag hentet tanteungen på snart 2 som ska bli storasyster! Snart blir det babykos! :Heartblue
Åååh så koselig!:HeartredSå gøy st dere får barn rundt samme tid igjen. Skulle ønske mine søstre også kunne begynne å produsere snart. Jeg gleder meg sånn til å bli tante:p:Heartred
 
Back
Topp