❤️Februartråden❤️

Heat lotion, altså? Hvor kjøper du den? Håper du blir bedre raskt :couchpotato::couchpotato:
Lenge siden jeg har brukt den, men først opplever jeg at den kjøler på huden og så blir det varmt (eller var det omvendt rekkefølge?). Uansett så liker jeg den godt :) den er i merket forever living som mange driver og selger :)
 
Det er da enda godt, vil jeg tro?:)

Syns han det går greit å ha barna alene?

Jeg spurte min i dag om hvis jeg skulle reist bort i min jobb. Han ble litt blek om nebbet, ja :p
Han er vandt med det, og det var en del av vurderingen når vi snakket om å få siste.
Begynte å reise ikke så lenge etter jeg kom tilbake fra permisjon med eldste..
 
Jepp.
Vi tok det nå vi, for da har vi gjort unna den jobben. Det letteste året å være foreldrekontakt her er 1.trinn. Da er det lite ansvar og arrangementer :p

Og samboer har jo hatt rollen med å være nestleder og leder av fau, så nå er vi ferdige med vårt ansvar.
Det var en god plan:p og veldig smart!;)
 
Da sitter jeg og venter på mr. 10 min igjen.

Ellers i dag har jeg sovet, sov bare 3.45 i natt, så var helt kake. Skjedde så mye i går som gjorde meg litt urolig til natta gitt.. Jaja.

Og så har jeg lagd tomatsuppe fra bunnen av, men frykter at den ikke blir en slager hos ungene :p

Frøkna er på vennegruppe, jeg har kjørt henne dit og rakk hjemom en tur før jeg skulle på mr.
Håper det gikk bra på MR:)

Bra du har fått litt ekstra søvn, høres ut som om du trenger det:(
 
Lenge siden jeg har brukt den, men først opplever jeg at den kjøler på huden og så blir det varmt (eller var det omvendt rekkefølge?). Uansett så liker jeg den godt :) den er i merket forever living som mange driver og selger :)

Bra den fungerer:D
 
Back
Topp