~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Snart avgårde til Manuellterepaut, så skal jeg legge negler. Ombre teknikk. Mange år siden sist jeg hadde det, så gleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så koselig. Frøkna løp rundt og rope "phaaar " (far) jeg smelter.God morgenHer leker yngste med dukken sin. Trykker på øynene og snakker til henne med litt streng stemme og brøler
![]()
Haha så koselig. Frøkna løp rundt og rope "phaaar " (far) jeg smelter.![]()

Det er vanskelig det derSå koselig. Jeg har en slik onkel.
Sliter med å forholde meg til at de alle sammen begynner å bli gamle..
Januar og februar har bare føket
Kos deg masseSnart avgårde til Manuellterepaut, så skal jeg legge negler. Ombre teknikk. Mange år siden sist jeg hadde det, så gleder meg!
Syns alle måneder går fort for tiden jegJanuar og februar har bare føket
Så koselig daHaha så koselig. Frøkna løp rundt og rope "phaaar " (far) jeg smelter.![]()

Enig. De bare forsvant liksom .Januar og februar har bare føket
Det er en litt trist jobb, men samtidig får jeg så mye glede av den. Nettopp pga jeg tar meg noen minutter på å prate litt ekstra her og der, spesielt hos dem som ikke har så mange rundt segÅå du jobber med eldre ja, det må være så utrolig mye trist
Ser en litt sånn holdning hos noen i min familie, de tenker at siden hun ikke husker at de har vært på besøk, så er det ikke noe vits. Men hun blir jo så glad i øyeblikket! Skjønner ikke at ikke det er verdt det... Bestemor kan jo også bli fulgt av noen fra frivillighetssentralen, men de kjenner henne jo ikke.. jeg syns ikke det er noe greit, samtidig vil jeg ikke kunne ta fri fra jobb for å følge henne til alt alltid![]()

Det er vanskelig det der
Min tante falt fra for et par år siden nå![]()
Av mine besteforeldre og og foreldre har jeg bare mamma igjenUff ja
Jeg har faktisk aldri mistet noen av alderdom.. kun mistet jevnaldrende til nå..
Av mine besteforeldre og og foreldre har jeg bare mamma igjen![]()
Feiret 75 års dagen til mamma forrige helg, hun er den siste.Åå
Liker virkelig ikke at folk blir gamle..
God dagGod morgen![]()
Da måtte det hvertfall vært høyere tempoDet er litt vel mye på en dag ja
Hvorfor ikke?God morgen til deg.
Ingen god morgen på meg![]()
Det gjør denSiste februardagen og sola skinner![]()