Lenge siden jeg har brukt den, men først opplever jeg at den kjøler på huden og så blir det varmt (eller var det omvendt rekkefølge?). Uansett så liker jeg den godtHeat lotion, altså? Hvor kjøper du den? Håper du blir bedre raskt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden jeg har brukt den, men først opplever jeg at den kjøler på huden og så blir det varmt (eller var det omvendt rekkefølge?). Uansett så liker jeg den godtHeat lotion, altså? Hvor kjøper du den? Håper du blir bedre raskt![]()
Hvilken teknikk er det??Snart avgårde til Manuellterepaut, så skal jeg legge negler. Ombre teknikk. Mange år siden sist jeg hadde det, så gleder meg!
Borte vekk!Januar og februar har bare føket
Han er vandt med det, og det var en del av vurderingen når vi snakket om å få siste.Det er da enda godt, vil jeg tro?
Syns han det går greit å ha barna alene?
Jeg spurte min i dag om hvis jeg skulle reist bort i min jobb. Han ble litt blek om nebbet, ja![]()
Hvordan er formen din?Nei, kanskje jeg skal gå meg en liten tur for å få løsnet litt på ryggen igjen![]()
Håper vi får en like fin sommer i årBorte vekk!
Jaja, straks sommer da!![]()
Veldig opp og ned.Hvordan er formen din?![]()
Jepp, gleder meg!Hjemme.
Snart helg. Snart helg. Snart helg!!
Skal du noe spennende i helgen?Jepp, gleder meg!![]()
Takk for påminnelsenOg forresten må vi ordne boller til søndag selv, ettrr ei uke med vinterfeire er, ikke uventet, mkne foreldre slitne og vil forbigå fastelavn i stillhet
Det var en god planJepp.
Vi tok det nå vi, for da har vi gjort unna den jobben. Det letteste året å være foreldrekontakt her er 1.trinn. Da er det lite ansvar og arrangementer
Og samboer har jo hatt rollen med å være nestleder og leder av fau, så nå er vi ferdige med vårt ansvar.
God bedring, håper den blir bedre igjen snartVeldig opp og ned.
Begynte å bli veldig bra for litt siden, men nå er den ille igjen![]()

Håper det gikk bra på MRDa sitter jeg og venter på mr. 10 min igjen.
Ellers i dag har jeg sovet, sov bare 3.45 i natt, så var helt kake. Skjedde så mye i går som gjorde meg litt urolig til natta gitt.. Jaja.
Og så har jeg lagd tomatsuppe fra bunnen av, men frykter at den ikke blir en slager hos ungene
Frøkna er på vennegruppe, jeg har kjørt henne dit og rakk hjemom en tur før jeg skulle på mr.
HeheÅ come on damer, nesten i mål med 15k innlegg![]()
Du går foran som et godt eksempel ser jeg!?Uff, får vel snart advarsel for spamming av moderatorene vel![]()

Fant du noe fint??Jeg er ferdig på mr, og tok turen innom skeidar. Skal hente Frøkna kl 18 nemlig... Så har litt tid å slå ihjel..
Lenge siden jeg har brukt den, men først opplever jeg at den kjøler på huden og så blir det varmt (eller var det omvendt rekkefølge?). Uansett så liker jeg den godtden er i merket forever living som mange driver og selger
![]()
Bare den blir bra nok til jeg kommer meg på jobb i morgen så er jeg fornøydGod bedring, håper den blir bedre igjen snart![]()
Han er vandt med det, og det var en del av vurderingen når vi snakket om å få siste.
Begynte å reise ikke så lenge etter jeg kom tilbake fra permisjon med eldste..
Men den er vel ikke ny, kom ikke hun med den allerede i begynnelsen av februar?Hehedet var den utfordringen ja
![]()