♡ Drømmen om en lykkebolt ♡ - Turkistliv dagbok

Heia egget! :happy093.
 
7dpo idag :) Tempen tok et hopp! Testen er selvfølgelig ikke positiv, men må jo prøve uansett :p Synes kanskje jeg skimter en skygge, så kan jo hååpe på at det er noe :smiley-angelic001
screenshot_20190212-072140_ff-mobile-jpg.288627
screenshot_20190212-084617_instasize-jpg.288628
 
8dpo idag!
Her er dagens temp:
screenshot_20190213-072258_ff-mobile-jpg.288773

Den er hakkete, men holder seg fint der oppe :)

Har tatt to tester idag, en first response og en babyplan tidlig. Ser svaaaaake streker på begge :eek:
Den er mest tydelig på first response, men av en eller annen grunn ble det skikkelig dårlig på bilde og man ser egentlig babyplan streken bedre.. :p Shit au! Lurer på hvor mange tester jeg skal prøve meg på imorgen...
Hva med 1 babyplan, 1 strimmel fra wish, 1 lloyds phermacy, 1 babyplan stav, 1 cb+, 1 onestep stav, 1 first response og 1 CB digital? :hilarious: Neida, LITT selvkontroll skal jeg ha. Men bare LITT ;)
instasize_190213085606-png.288775

instasize_190213094717.png
 
Selvkontroll, hva er det?

Tidlig enda da...
 
9dpo idag.
Tempen sank litt, men den svake streken fra igår har blitt litt mer tydelig. Vet ikke hva jeg skal tro helt enda :p
screenshot_20190214-063949_ff-mobile-jpg.288868

screenshot_20190214-063408_snapchat-jpg.288867


First Response er jo kjent for å være en veldig bra og pålitelig test der man kan få tidlige streker. Jeg får bare krysse fingrene og håpe på imorgen! Selv om jeg hadde sååå lyst å pakke inn en test i en valentinsgave idag :hilarious:
 
De ER noe der, men min erfaring med menn (min rett nok, og de jeg leser om andre her inne) gjør at jeg ikke vet om den egner seg som valentingave, menn har gjerne litt svakt streksyn og trenger noe sterkere...

Men... så spennede, det ER jo noe der! Og den tempen er mer enn fin nok!
 
De ER noe der, men min erfaring med menn (min rett nok, og de jeg leser om andre her inne) gjør at jeg ikke vet om den egner seg som valentingave, menn har gjerne litt svakt streksyn og trenger noe sterkere...

Men... så spennede, det ER jo noe der! Og den tempen er mer enn fin nok!

Jeg hadde ikke tenkt å pakke inn denne altså :hilarious: Det jeg mente var at jeg håpte den var sterkere idag slik at jeg kunne gjort det :) Synes selv ikke denne er så mye å juble for så hadde stussa veldig og jeg fikk en slik strek i gave :p
Men mannen er litt rar der faktisk, han har samme streksynet som meg:laughing002 Hakket verre faktisk.

Har forresten ikke tempa når jeg har blitt gravid før, så jeg vet ikke hvordan "min gravidtemp" ser ut :) Blir spennende å se om det har klaffet!
 
Med vår eldste trodde mannen at g-tester virket som el-tester, at teststreken skulle være sterkest eller like sterk (jeg hadde dog ikke brukt el tester så han visste ikke noe om dem altså, bare trodde det var sånn strekene skulle virke) Måtte en digital til for å overbevise ham. Med jentene har han skjønt at strek er strek, men den må være synlig rosa for at han skal se den da.

Tidlig enda, men en sterkere test hadde vært kjekt det. Til helga tenker jeg kanskje ?
 
Med vår eldste trodde mannen at g-tester virket som el-tester, at teststreken skulle være sterkest eller like sterk (jeg hadde dog ikke brukt el tester så han visste ikke noe om dem altså, bare trodde det var sånn strekene skulle virke) Måtte en digital til for å overbevise ham. Med jentene har han skjønt at strek er strek, men den må være synlig rosa for at han skal se den da.

Tidlig enda, men en sterkere test hadde vært kjekt det. Til helga tenker jeg kanskje ?

Haha!! Mannen her er omvendt, så jeg har så og si slutta å vise han strekene. Sendte han et bilde av en strek ala den ovenfor en gang han var på jobb og han responderte med "STREEEK!!!! BABY!!!" så jeg måtte be han om å roe ned for ingenting er jo sikkert av slike svake streker.

Håper på at det blir ila helga ja :) Sist gang jeg var gravid fikk jeg "skikkelig positiv" 10dpo.
Håpet er jo ikke ute før TR kommer :D
 
Har selvsagt testet idag også :hilarious:
Her er tempen min:
Screenshot_20190215-102443_FF Mobile.jpg

Har en strek på dagens first response også, men er så usikker på om den er sterkere enn igår? Den ser ihvertfall slik ut:
Screenshot_20190215-102239_InstaSize.jpg

Fikk også "positiv" etter tiden på en billigtest fra eBay, vet jeg ikke kan stole på slikt, men det kan jo være et hint?:
Screenshot_20190215-173653_Gallery.jpg

Blir spennende å se om jeg blir noe klokere imorgen.. Håper at tempen hopper litt ihvertfall, synes den er litt lav hvis dette skal være liv laga :D
 
Ny dag og nye muligheter til enda sterkere strek
 
11dpo og tempen ser slik ut:
Screenshot_20190216-102801_FF Mobile.jpg

Og fikk denne streken på babyplan :D :
Screenshot_20190216-101808_InstaSize.jpg
Skikkelig vanskelig å fange den på bildet! Forstår ingenting, for den er veldig synlig i virkeligheten. Men den vil tydeligvis ikke bli tatt bilde av :hilarious:

Håper streken holder seg der og ikke bare forsvinner denne pp :)
 
Tempen ser flott ut ihvertfall :)
screenshot_20190217-120842_ff-mobile-jpg.289215

Tom for babyplan tidlig strimmel, så tok en vanlig babyplan stav.. Er jo strek der, men føler den burde være sterkere siden har har ikm idag/imorgen. De andre gangene jeg har blitt "skikkelig" gravid har jeg hatt sterkere strek.
Sorry for dårlig bilde, men dårlig lys så måtte bruke blitz og uansett hvordan jeg vendte den kom det sånn gjenskinn :hilarious: Men streken er der tross for dårlig bilde, så det er jo et godt tegn da :)
screenshot_20190217-122049_instasize-jpg.289216

screenshot_20190217-163418_samsung-internet-jpg.289239
 
Er jo strek der ja
 
Håper den blir sterkere!!
Jeg synes det er positivt at du enda har strek,
Synes den forsvinner så fort hvis det er tidlig kjemisk :)
 
Back
Topp