Skjønner at du er nervøs. I de aller fleste tilfellene går det helt fintHar ikke vært enda, men gruer meg veldig. Nervøs..
Fantastisk å se babyen i magen da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner at du er nervøs. I de aller fleste tilfellene går det helt fintHar ikke vært enda, men gruer meg veldig. Nervøs..
Fantastisk å se babyen i magen da 
Har 2 super store og friske allerede så dette er nr. 3 bare livet viste seg på annet side i periode at ikke alt går som planlagtSkjønner at du er nervøs. I de aller fleste tilfellene går det helt fintFantastisk å se babyen i magen da
![]()

Går helt sikkert fintHar 2 super store og friske allerede så dette er nr. 3 bare livet viste seg på annet side i periode at ikke alt går som planlagt![]()

Fikk også høre hjertelyden!
Ble flytta frem ei hel uke, det var jeg ikke forberedt på.
Har dere fått vært på en ny ultralyd? <3Var på ultralyd i går kveld, og vi hadde gledet oss helt enormt til det. Dessverre ble det en skikkelig nedtur, da hun som gjennomførte undersøkelsen så den ene feilen etter den andre. Først var det nyrebekkenet som var utvidet og væskefylt, deretter så hun ikke alle hjertekamrene. Hun begynte å snakke om rikshospitalet før hun sprang for å få en annen til å se også. Vi var jo helt satt ut - har kjent masse med liv i mange uker, og tenkt at alt bare var bra..
Hun neste som kom inn var hakket mer rolig og fikk konstantert at nyrebekkenet ikke var unormalt utvidet og at ungen lå galt til for å få gode bilder av hjertet. Vi fikk en klapp på skuldra og beskjed om at vi måtte tilbake om ei uke ca.
Jeg har ikke sovet noe i natt omtrent, overbevist om at vi kommer til å miste babyen vår, og fikk booket en privat ultralyd i dag. Der så vi alle hjertekamrene, men det var en unormal væskeansamling under hjertet. Håper at det ikke er noe farlig og at tiden frem til neste uke går fort.
Ikke noe gøy å få slike beskjeder og en ganske fæl opplevelseI dag fikk vi sett at det var ei jente i magen, og vi håper at hun er frisk og fin til tross for noen skjær i sjøen!
![]()