Januar 2019

Kjedelig beskjed å få:( men hold motet oppe! Det er jo gullegg på plass hos deg nå:D dette skal gå og da har du to i en sleng:D jeg håper og krysser for deg! Jeg tror nok aldri vi ivfere blir kvitt den følelsen under veis.. Det er mange opp og nedturer i løpet av en dag, hvertfall hos meg.
Tusen takk. ❤️ Satser på det! Krysser for deg og. Tror dette går veien!

Blææ sååå kjedelig å vær 8dpo...Er liksom rett før eventuelle streker!!! Vil hoppe til 10 dpo. Tror jeg stikker opp på do og sitter der fram til da ;)

Ja, den svei. Trodde ikke jeg skulle bli så lei meg. Første forsøk osv. Men jeg grein og grein og grein... Heldigvis så syns jeg det er innafor å grine foran folk, så har hatt et par runder på jobb. Bedre nå. Godt å få det ut. Blir nytt forsøk i mars sannsynlig. Mye på programmet i mars, og tenker å gi følelsene litt hvilepause i februar.

Ja, den svei. Trodde ikke jeg skulle bli så lei meg. Første forsøk osv. Men jeg grein og grein og grein... Heldigvis så syns jeg det er innafor å grine foran folk, så har hatt et par runder på jobb. Bedre nå. Godt å få det ut. Blir nytt forsøk i mars sannsynlig. Mye på programmet i mars, og tenker å gi følelsene litt hvilepause i februar.
Så trist det ikke gikk :Heartred sender en god klem. Lykke til neste forsøk :)

Min test 10 dpo :)
20190204_161301.jpg

Det er 100 % forståelig at du ble skikkelig lei deg! Selvom man prøver å være realistisk og forberedt, får man jo opp håpet og tenker at denne gangen kan det jo endelig gå. Håper du har bedre lykke med deg neste gang. Plutselig så sitter den! ❤️ Varme tanker og store klemmer herfra.

Back
Topp