Lillespøns reise til babyen❤️

Lite som skjer her, naturligvis, i ventefasen på oppstart. I går fikk jeg melding om at medisinene mine har kommet til apoteket, så da skal jeg hente dem om et par dager, slik at jeg er sikker på at alt er riktig til oppstart:happy:
 
Nå er alle medisinene hentet ut:D Gøy å bruke pengene på dette, siden jeg ikke har andre ting å bruke pengene mine på:smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • EBE0E791-6DF9-42BC-97A0-03F0C8438796.jpeg
    EBE0E791-6DF9-42BC-97A0-03F0C8438796.jpeg
    450 KB · Visninger: 110
CD 13 her, og er ikke i nærheten av EL enda. Ingen slim, og ingen positiv EL-test. Pleier alltid å få slim fra ca CD 9/10. Dette betyr vel at mensen blir forsinket, og dermed også oppstart:(
 
CD 13 her, og er ikke i nærheten av EL enda. Ingen slim, og ingen positiv EL-test. Pleier alltid å få slim fra ca CD 9/10. Dette betyr vel at mensen blir forsinket, og dermed også oppstart:(
Det er så kjipt det der! Er 4 dager over tiden på tr her, så vet hvordan du har det! Har du testet etter EL tidligere?
 
Det er så kjipt det der! Er 4 dager over tiden på tr her, så vet hvordan du har det! Har du testet etter EL tidligere?

Å, så utrolig kjedelig når kroppen ikke spiller på lag! Håper mensen kommer i dag, man blir sååå frustrert av å vente! Vet at EL kan bli forsinket sv stress, men jeg tror aldri har vært så rolig som denne syklusen i prøveperiodene våre, siden jeg vet at vi får hjelp nå. Ja, har testet etter EL i ca 80 % av syklusene siden vi begynte å prøve, og da har jeg alltid hatt rikelig med EL-slim i dagene i forkant, og positiv test ca dag 13-15. Måtte ta en graviditetstest i sted vare for å utelukke det, og den va jo såklart negativ.
 
Nå er alle medisinene hentet ut:D Gøy å bruke pengene på dette, siden jeg ikke har andre ting å bruke pengene mine på:smiley-bounce012
Ikke akkuratt billig dette her nei... men godt å ha hentet medisinene og være klar til forsøket :)
 
Hvordan går det med El-testing nå?
 
Hvordan går det med El-testing nå?
Heeeelt negativ, og heller ingen slim. Har alltid hatt rikelig med det, så skjønner ingenting. Håper bare mensen ikke blir tilsvarende forsinket. Lengste syklusen jeg hat hatt er på 34 dager, da hadde jeg positiv EL-test dag 16, men rikelig med slim i forkant. Hvordan går det med deg? Tror du mensen kommer snart?
 
CD 16, og fremdeles ingen tegn til EL. Huff, er så redd for at syklusen skal bli fryktelig lang denne gangen... Har aldri hatt lengre syklus enn 34 dager. Noen som vet om manglende EL alltid fører til lengre syklus?
 
Antydning til litt EL-slim i kveld, så kanskje EL kommer, men bare litt sent? Irriterende å måtte vente på mensen tilsvarende lenge isåfall:(
 
Åh det er så irriterende når ting går tregt rett før oppstart :( Men håper el er på gang nå hvertfall! Tar du tester? Kan jo hende du får litt færre dager med slim nå (sånn er det hos meg innimellom) og den ikke er langt unna hvertfall. Må nok sikkert vente tilsvarende litt lenger på mensen ja, hvis el ikke har vært enda..
 
Åh det er så irriterende når ting går tregt rett før oppstart :( Men håper el er på gang nå hvertfall! Tar du tester? Kan jo hende du får litt færre dager med slim nå (sånn er det hos meg innimellom) og den ikke er langt unna hvertfall. Må nok sikkert vente tilsvarende litt lenger på mensen ja, hvis el ikke har vært enda..
Ja, tester etter EL fremdeles, også får jeg i tillegg følge med når slimet forsvinner. Håper bare ikke at mensen kommer sent gjør at jeg ikke får plass for oppstart i februar:wideyed:
 
Ja, tester etter EL fremdeles, også får jeg i tillegg følge med når slimet forsvinner. Håper bare ikke at mensen kommer sent gjør at jeg ikke får plass for oppstart i februar:wideyed:
Tror ikke det er det sånn det fungerer på UNN. Har du blitt lovet plass, har det ikke noe å si om du er noen dager forsinket er min erfaring hvertfall. Håper kroppen er i rute! Jeg tror jeg har hatt mange sykluser uten ordentlig EL, men får TR til riktig tid allikevel.
 
Tror ikke det er det sånn det fungerer på UNN. Har du blitt lovet plass, har det ikke noe å si om du er noen dager forsinket er min erfaring hvertfall. Håper kroppen er i rute! Jeg tror jeg har hatt mange sykluser uten ordentlig EL, men får TR til riktig tid allikevel.
Å, tusen takk, FruAlve, det var veldig godt å høre❤️ Da får jeg bare vente de eventuelle ekstra dagene det blir. Når har vi ventet så lenge, så da klarer jeg nok noen ekstra. Hvordan går det med deg?
 
Ja, tester etter EL fremdeles, også får jeg i tillegg følge med når slimet forsvinner. Håper bare ikke at mensen kommer sent gjør at jeg ikke får plass for oppstart i februar:wideyed:

Ja, på St.olavs også beholder man plassen om man er forsinka, husker jeg var så bekymra for det selv første runde! Satser på at alt går som det skal :Heartred
 
Back
Topp