Lillespøns reise til babyen❤️

En tråd i 'Dagbøker' startet av lillespøn, 2 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. lillespøn Elsker forumet

Tusen takk, så god du er! Det varmer virkelig❤️❤️❤️

2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Det var veldig godt :D

3. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Heier på at mensen dukker opp hos deg veldig snart! :gen014

4. lillespøn Elsker forumet

Takk, det håper jeg også! Sjekker jo papiret hveeeer gang jeg er på do, men ikke en anelse rødt enda. Fikk gynekologen på jobb til å se på meg med UL i går, for å få en pekepinn om når mensen evnt er i anmarsj, men det kunne hun desverre ikke se. Så er bare nødt til å smøre meg med femti lag tålmodighet.

5. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Åh det går så treeeeigt når man venter på mens før forsøk altså.. Vanskelig med den tålmodigheten :shifty: Tipper det blir jubel når den endelig kommer, håper og tror det blir snaaart!

6. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Innom med en liten mens dans :smiley-bounce012

• Liker Liker x 1
  7. lillespøn Elsker forumet

Hihi, tusen takk:D Nå har jeg både hatt sex, gått lang tur og tatt graviditetstest (som såklart var negativ), så får håpe det skjet noe snart:happy:

8. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Kom igjen mensen!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. lillespøn Elsker forumet

Det sier jeg også, prøvde utvendig massasje av livmora i dag, men ser ikke ut som om det hjalp:wacky:

10. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Hahaha, det «trikset» der har jeg prøvd mange ganger!! :hilarious::hilarious: Aldri funka da desverre :hilarious: Men man blir altså så utålmodig! Prøver å sende over litt mensenstøv (æsj!!) herfra :joyful:

11. lillespøn Elsker forumet

Haha, bra det ikke bare er meg som blir gal her:wacky: Takk, for mensenstøv, tar imot alt jeg kan få:smiley-angelic003:laughing021

• Morsom Morsom x 1
  12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Det pleier hjelpe! Kom an!!

13. lillespøn Elsker forumet

Ringte til UNN i dag for å høre om jeg får beholde plassen min selv om mensen ikke kommer, og det får jeg heldigvis. CD 33, pliiis vær dagen mensen kommer!

• Liker Liker x 1
  14. Totti Elsker forumet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Kom igjen mensen! :smiley-bounce016

• Hjertelig Hjertelig x 1
  15. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Det var bra

16. lillespøn Elsker forumet

Mannen kom hjem med en stoooor bukett blomster, sjokolade og sushi❤️ Passer bra med valentines når jeg har en så dårlig dag:love017

• Hjertelig Hjertelig x 3
  17. FruAlve Gift med forumet Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så hyggelig av mannen!

18. lillespøn Elsker forumet

Veldig, han er god❤️

19. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Samme her! Fikk roser og tulipaner :D

20. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Så koselig av mannen din! Min er bortreist så jeg fikk SMS ;) Men ganske fornøyd bare med det, hadde glemt hvilken dag det var selv :hilarious:

Del denne siden