❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Har flyttet deg :)

Kan dessverre ikke hjelpe deg.:laughing021Vis vedlegget 286615 .for jeg har satt ny rekord i testing. Kjedet meg idag så tok en test. Er "1 dpo" men har ikke satt inn egg enda. Skal sette inn 5 dagers egg på onsdag. Men jeg har satt Eggløsning sprøyte og de har hcg i seg. Så testen her er positiv. Hadde litt lyst å se hvordan en positiv test ser ut etter 3 år med kun negative. Så leker gravid idag :laughing021

Tusen takk!
Haha jeg har lest mye om denne prosedyren i det siste, og jeg hadde garantert testet fra begynnelse til slutt jeg også for å se om det snur igjen i det medisinene går ut av kroppen! :D
Når kan du forvente at en evt test kommer av graviditet forresten? Blir spennende å følge med på! :D

Tusen takk!
Haha jeg har lest mye om denne prosedyren i det siste, og jeg hadde garantert testet fra begynnelse til slutt jeg også for å se om det snur igjen i det medisinene går ut av kroppen! :D
Når kan du forvente at en evt test kommer av graviditet forresten? Blir spennende å følge med på! :D
Ovitrielle kan sitte opptil ca 10 dager. Du får eggløsning 36 timer etter den er satt. Men det er ulikt for hver person hvor raskt du bryter den ned. Sist jeg tok Ovitrielle tok jeg første test 9dpo den var helt hvit. Men da var det jo 11 dager siden jeg hadde satt den. Men tenkte å starte tidligere og finne ut når den går ut...Så jeg vet sikkert at om det er Ovitrielle eller graviditet.

Er mitt 3 innsett nå så håper den endelig sitter!!!

Lillemyyyy - 29 år - B2 - PP 14? 15? Mistet tellingen. Har hatt fire spontanaborter mellom disse PP. - EL 25.jan - IKM 8.februar

Lei... Håper på et mirakel!

Last edited:
Samme her! 3 dpo jeg også. Bruker aldri å kjenne noe i de. Begynte såvidt ved EL, men det bygger seg opp et slags trykk nå. Veldig snodig.
Tror ikke det er noe tegn eller noe, for spreng bruker jeg ikke å få før laaaaangt uti svangerskapene, bare en merkelig ting jeg ikke er vandt til.. men igjen så murret det ikke ved EL heller denne gangen, så sikkert bare kroppen som er litt på villspor.

La Linea - 35år -B2 - PP4 - EL 24.1 - IKM 3.2 eller 4.2 (Litt usikker, varierer noe).

Har hatt ømme pupper rundt EL jeg også, aldri merket det før. Og stikking som sting/hold på venstre siden av magen.

Når er det best å vente med å teste til?... Er ikke så erfaren på dette ennå

Last edited:
Lillemyyyy - 29 år - B1 - PP 12? 13? Mistet tellingen. Har hatt fire spontanaborter mellom disse PP. - EL 25.jan - IKM 8.februar

Lei... Håper på et mirakel!
Huff, får vondt av å lese dette.. :Heartred Har «bare» mistet 2 ganger. 1 MA og 1 SA... Håper virkelig dette er ppen hvor terminspiren sitter for oss begge to. :Heartred Krysser fingrene.

La Linea - 35år -B2 - PP4 - EL 24.1 - IKM 3.2 eller 4.2 (Litt usikker, varierer noe).
Har hatt ømme pupper rundt EL jeg også, aldri merket det før. Og stikking som sting/hold på venstre siden av magen.

Når er det best å vente med å teste til?... Er ikke så erfaren på dette ennå
Spørs vel på hvor sensitiv testen er. De med 10mlu/tidlig tester er vel 5-6 dager før ikm:Heartred

Huff, får vondt av å lese dette.. :Heartred Har «bare» mistet 2 ganger. 1 MA og 1 SA... Håper virkelig dette er ppen hvor terminspiren sitter for oss begge to. :Heartred Krysser fingrene.

2 ganger er 2 gang for mye :sad015 :Heartred Det håper jeg også :Heartred Det MÅ gå bra denne gangen. Jeg krysser alt jeg kan for oss begge! Stor klem til deg :Heartred

2 ganger er 2 gang for mye :sad015 :Heartred Det håper jeg også :Heartred Det MÅ gå bra denne gangen. Jeg krysser alt jeg kan for oss begge! Stor klem til deg :Heartred
Stoor klem tilbake:Heartred Vi kan iallefall med hånden på hjertet si at barnet var veeeeldig ønsket når det kommer.. (ikke at andre ikke ønsker det like mye fordi de prøver kortere, men du skjønner hva jeg mener):Heartred

Stoor klem tilbake:Heartred Vi kan iallefall med hånden på hjertet si at barnet var veeeeldig ønsket når det kommer.. (ikke at andre ikke ønsker det like mye fordi de prøver kortere, men du skjønner hva jeg mener):Heartred

Skjønner hva du mener:Heartred Prøver å trøste meg med at det er én spesiell vi venter på, en som ikke har rukket fremst i køen enda. Og tenk, når vi får holde akkurat denne lille i armene våre, da tror jeg vi tenker at akkurat h*n var det verdt å vente på :Heartred

Regner 5dpo i dag, litt murringer innimellom, men ikke noe som jeg egentlig legger skikkelig merke til.

Men... Det rareste... Di 2 siste nettene har jeg våknet og holdt på å tisse meg ut! Vært skikkelig tissetrengt, sånn at det gjør vondt liksom... Vet jo at det er ALT for tidlig for slike symptomer, da det gjerne kommer ei stund etter ikm, men har ikke opplevd det siden jeg gikk med mini for 2 år siden, så da begynner man jo å håpe og krysse fingrene.

Var innom legen tidligere i uka, og da nevnte jeg for han at jeg har mistet tidlig 3 ganger, så skal tilbake på onsdag for å legge en "plan" for utredning.

Skjønner hva du mener:Heartred Prøver å trøste meg med at det er én spesiell vi venter på, en som ikke har rukket fremst i køen enda. Og tenk, når vi får holde akkurat denne lille i armene våre, da tror jeg vi tenker at akkurat h*n var det verdt å vente på :Heartred
Sånn har ihvertfall jeg tenk flere ganger "tenk om jeg ikke hadde mistet den første gangen, da hadde jeg ikke hatt den datteren jeg har i dag"

Dorothy91 - pp2 - b2 - el 24/1 - ikm 8/2

39A30A9E-71B8-499E-8836-A83185088D4A.jpeg

Back
Topp