❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Har ikke testet etter eggløsning denne pp, men har hatt elslim i 2 dager nå og i dag var det full aciton inni der som har gitt seg de siste to timene! Så fikk tilogmed lagt inn aksjer tidligere i dag:dance008
Håper vi klarer det denne gang på pp7! Har hatt blenda hvite tester hele tiden tidligere...

Jeg tror EL lar vente på seg denne måneden. Lav temp, ingen smerter osv.. håper på et tydeligere tegn i morgen tidlig, men enn så lenge så tror jeg ikke jeg er i dpo land enda.. hadde EL CD15 i følge EL tester sist måned, og i dag er jeg på samme CD så får håpe egget slipper snart..

Flytter inn her jeg, etter positiv EL-test.
Ønskedrømmen2019 - 22år - B1 - PP8 - EL ca 24.01 - IKM 06.02
Screenshot_20190123-122251_Gallery.jpg

Snart el, veldig avslappet og liten tro på at det skal klaffe. Neste pp blir det legebesøk for både meg og mannen. :happy:
orker ikke holde håpet oppe, så jeg tar det som det kommer :happy: (sier jeg nå, før dpo) :hilarious:

Hatt stikkinger i magen i går og idag, begge sider - og nedre magen er helt øm, kjenner normalt når jeg har el - men denne mnd er alt fra slim, test og smerter dobbelt, håper det er et godt tegn! :joyful:

Vel jeg slipper å kjenne etter, satte eggløsnings sprøyte idag. Så har eggløsning på fredag kl 06 om morningen. :)

Har hatt masse murringer og ømme pupper de to siste dagene. Men ingen tegn til el slim enda:rolleyes: Håper det også dukker opp snart. Er lei av å vente nå:p

Har hatt masse murringer og ømme pupper de to siste dagene. Men ingen tegn til el slim enda:rolleyes: Håper det også dukker opp snart. Er lei av å vente nå:p
Forrige pp var første gang jeg ikke merket noe til noe el slim. Ble gravid for det jeg! Men endte i kjemisk da. Men man trenger altså ikke merke noe til slim for å bli gravid :)

Har absolutt ikke tro på denne pp... Fikk lagt inn aksjer bare en gang og det var dagen etter mest sannsynlig el (men kanskje innenfor...)

Er litt mye trist som skjer for tiden. Svigerfar ligger for døden, så vi sitter på skift og våker nå, og det øker jo ikke akkurat lysten til hverken meg eller samboeren...

Regner i dag som 1 dpo! Tappen er nesten lukket igjen, og tempen gikk bittelitt opp, men den ble også målt litt for sent så usikker på om tempen vil kunne si når EL var.
Endelig i dpo-land!

Jeg har forsåvidt 0 tro på at det klaffet denne PP, men blir spennende å se allikevel. Skal vente så lenge jeg greier med å ta tester ihvertfall.

Regner i dag som 1 dpo! Tappen er nesten lukket igjen, og tempen gikk bittelitt opp, men den ble også målt litt for sent så usikker på om tempen vil kunne si når EL var.
Endelig i dpo-land!
Har en følelse av at jeg skal regne 1 dpo i dag jeg også, selv om Glow mener 2 dpo. Fikk ikke sjekket med el tester de 2 siste dagene, så vet ikke når jeg hadde knallpositiv, men hadde noe småmurringer i går...

Får bare vente og se.

Har en følelse av at jeg skal regne 1 dpo i dag jeg også, selv om Glow mener 2 dpo. Fikk ikke sjekket med el tester de 2 siste dagene, så vet ikke når jeg hadde knallpositiv, men hadde noe småmurringer i går...

Får bare vente og se.
Fortsatt ingen murring eller noe som helst her enda. Veldig merkelig.
Vi får satse på at vi er helt synkroniserte enda hihi

Venter enda på el, og prøver å ikke teste på så alt for utvannet urin! Noen som vet om det har mye å si når det kommer til el-tester? :p

Sitter på jobb å må skikkelig tisse...men tenker å vente til jeg er hjemme, slik at jeg da får ca 7 timers urin:wacky:

Venter enda på el, og prøver å ikke teste på så alt for utvannet urin! Noen som vet om det har mye å si når det kommer til el-tester? :p

Sitter på jobb å må skikkelig tisse...men tenker å vente til jeg er hjemme, slik at jeg da får ca 7 timers urin:wacky:
Slik jeg har skjønt det skal ikke el testes på alt for konsentrert urin. Jrg pleier å få positiv når den er positiv uansett hvor konsentrert urinen er. Sist fikk jeg positiv på 15min kaffe urin. :hilarious:

Slik jeg har skjønt det skal ikke el testes på alt for konsentrert urin. Jrg pleier å få positiv når den er positiv uansett hvor konsentrert urinen er. Sist fikk jeg positiv på 15min kaffe urin. :hilarious:
Har egentlig også fått positiv uansett, men har sånn indre vaner at jeg må holde meg når jeg skal teste! Så her går jeg da...:smiley-ashamed004:D

Back
Topp