Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fortsatt kvalm, ikke liiike intenst som det var, men nok til at jeg ikke orker/klarer å gjøre noe særligFlere som fortsatt er kvalme? Jeg har vært kvalm døgnet rundt siden uke 6. Nå er det verst på dagtid, men litt av og på resten av dagen. Kan vel ikke regne med at det gir seg nå. 28+4 idag.
Akkurat sånn har jeg og hatt det! Spist annenhver time minst. Men nå har kvalmen blitt mer sånn at mat byr meg imot. Kanskje greit for vekta sin delIkke kvalm døgnet rundt lenger, men blir veldig uvel om det går over to timer mellom måltidene. Så jeg føler ikke jeg gjør annet enn å spise for å holde kvalmen unna.
Sliter med å få i meg mat på dagtid, men er stort sett bedre på kvelden. Er 60% sm pga dette og har fått kvalmestillende av legen. Det hjelper egentlig ganske godt, men slår meg HELT ut. Så jeg begrenser bruken mest mulig. Har kun gått opp 1-2 kg over startvekt, og sf mål er lavt, så jeg skal på vektestimering neste uke. Jordmor vil helst at jeg jobber enda mindre. Var sånn i forrige svangerskap også, det gav seg ikke før ungen var født. Men han veide 3650g når han ble født, så jeg håper på at denne også tar det han trenger. Første veide forresten 4080g, men da slet jeg ikke med kvalme.Nesten så jeg tror det kunne gjort seg her også, for kiloene raser påAkkurat sånn har jeg og hatt det! Spist annenhver time minst. Men nå har kvalmen blitt mer sånn at mat byr meg imot. Kanskje greit for vekta sin del![]()
spiser så mye usunt, det er plutselig godteri som frister mest. Får håpe det bare er en kort periode..