Mammafrøken90
Flørter med forumet
Noken so har pcos og har lykkast med ivf?
Etter 3 negative aid skal vi no i gang med ivf. Veldig spent.
Etter 3 negative aid skal vi no i gang med ivf. Veldig spent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke si lykkes enda, men jeg har PCOS, hadde fersk forsøk i september. Ble gravid! Men endte i SA rett før uke 5...
Fikk satt inn to fryseegg 3.januar, og testen lyste GRAVID i går tidlig
Så selv med PCOS, så har jeg blitt gravid på 2 av 2 innsettOg fått skryt for eggkvaliteten min.
Men om det holder til slutt, det vet jeg ikke enda. Så kan ikke komme med noen solskinnshistorie enda.

Kor mange forsøk hadde du før det lykkast første gangen?Jeg har pcos og har lykkes. En litt kronglete vei til lillegutt endelig satt, men det gikk!! Skal starte opp igjen med søskenforsøk nå og er veldig spent!
Lykke til!!!
Tusen takk for detEg krysser fingre for at det denne gangen skal gå heilt til mål for dåke![]()
Det er litt vanskelig å svare på hadde noen avbrutte forsøk til å begynne med. Legene slet med å finne riktig dose. Ble enten over eller understimulert. Forsøkte så ivm(blir ikke brukt lenger) og så et med vanlig hvor det tilslutt gikk. Jeg starter nok på 6 forsøk, men hadde kun 3 innsett. Et negativt, et kjemisk og et hvor jeg ble gravidKor mange forsøk hadde du før det lykkast første gangen?

Sender masse gode og varme tanker din vei!Tusen takk for detTrenger gode tanker om dagen
For magefølelsen går veldig opp og ned. Redd for nok en abort.
Jeg er ett år eldre enn deg, for regner med at 90 er året du er født.

Legen sa til meg at dei kunne ikkje garantere at det ville gå første runde. At det var vanskelig å finne riktig dose. Eg hadde veldig mange follikler (20 og 15) rett før menstruasjon, å han meinte eg ikkje har hatt eggløsning.Det er litt vanskelig å svare på hadde noen avbrutte forsøk til å begynne med. Legene slet med å finne riktig dose. Ble enten over eller understimulert. Forsøkte så ivm(blir ikke brukt lenger) og så et med vanlig hvor det tilslutt gikk. Jeg starter nok på 6 forsøk, men hadde kun 3 innsett. Et negativt, et kjemisk og et hvor jeg ble gravid![]()
Jeg har tatt Metformin siden november 2009, med litt opphold med ett samlivsbrudd. Men da gikk jeg opp igjen mange dumme kilo, så starta igjen for å gå nedSender masse gode og varme tanker din vei!etter 3 negative tester begynner eg no å drømme om ein positiv. Går du på metformin??
Ja, det stemmer, det er mitt fødselsår![]()
Du blir vertfall gravid , å det er jo veldig positivt. Men sjølvsagt er det jo det vi alle ønsker at det skal holde til mål.Jeg har tatt Metformin siden november 2009, med litt opphold med ett samlivsbrudd. Men da gikk jeg opp igjen mange dumme kilo, så starta igjen for å gå nedMen går på de enda. Må vel kanskje forhøre meg om dem etterhvert
Jeg har testa positivt tre ganger på ett år. Så håper at det holder ut til september nå
Da er jeg ett år eldre enn deg1989 modell her.

Jeg slutter ikke på dem, for jeg har og lest detDu blir vertfall gravid , å det er jo veldig positivt. Men sjølvsagt er det jo det vi alle ønsker at det skal holde til mål.
Eg fekk beskjed om at eg skulle gå på metformin fram til positiv test å så kutte den ut. Men leste ein studie om metformin under graviditet å då sa den studien at metforminen kunne hindre abort. Men er så mange meininger, å føler dei føler seg litt "tråkka på tærne" når eg prøver sei noke sånn. Blir jo uansett til at eg følger legens anbefaling.![]()
Ja skal vi hørre på alt vi blir fortalt og leser kan vi bli heilt tullerusk i håveJeg slutter ikke på dem, for jeg har og lest detSå tar til jeg evnt får beskjed. Men er flinkere til å spise mat, enn jeg er til vanlig.
De sier så mye forskjellig også, så man blir fort litt usikker på alt.
Har du hatt IVF enda?![]()

Jeg gikk ett år på Clomid, det er nesten det samme, og for 7-10 år siden (De tre åra) hadde jeg 8 kurer med Pergotime. Så har erfart litt av hvert på detJa skal vi hørre på alt vi blir fortalt og leser kan vi bli heilt tullerusk i håve
Nei, har ikkje hatt ivf. Bare aid. Å gjekk då bare på letrozol å var eit realt hormon monster! S0 litt spent no når kroppen får veldig masse forskjellig. Kvir meg igrunn mest for uttak.
Jeg fikk Oxydorm, eller hvordan det staves, en Voltaren og to Paracet. Jeg merka ingenting, bare litt sug når de sugde ut eggOy, du har vore gjennom litt forskjellig forstår egeg er jo reine nybegynneren. Sida eg er gift med ei dame er vi jo avhengig av donor. Å ventetida er så laaaang.
Sprøyter pleie eg å tåle veldig greitt. Har tatt ovitrelle 3 ganger å syns det har vore heilt ok. Satte den sjøl. Men spissen på dei siste, så eg ikkje husker navnet på, var litt store syns eg. Så det blir nok litt verre.
Ka type smertestillende fekk du under uttak? Blei du dårlig etterpå?
men eg kan vel kjøre sjøl då om konemor ikkje blir med?
Veldig greitt å sitte på toget dåGår for kollektivt jeg, så bruker rundt 2 timer her også
Men greit å slappe av på toget. Orker ikke kjøre i Oslo.
Bonusbarn er koselig det også tenker jeg
Her er det vårt første hos begge. Og vi er like gamle.
Det blir spennende å følge dere mot målet![]()

Du blir vertfall gravid , å det er jo veldig positivt. Men sjølvsagt er det jo det vi alle ønsker at det skal holde til mål.
Eg fekk beskjed om at eg skulle gå på metformin fram til positiv test å så kutte den ut. Men leste ein studie om metformin under graviditet å då sa den studien at metforminen kunne hindre abort. Men er så mange meininger, å føler dei føler seg litt "tråkka på tærne" når eg prøver sei noke sånn. Blir jo uansett til at eg følger legens anbefaling.![]()