13 åring med innetid kl 01 i helger

Jeg synes det var veldig sent for å være en generell innetid, men en "sen kveld hos en venn, med foreldre hjemme, men film/spille/skravle/bursdag/noe for vennene for seg selv" en kveld hadde kunne vært greit

Men altså ikke for et generelt "reke ute" opplegg.
 
Hadde ikke vært okei om det gjalt min 13åring,hu blir 13 om halvannet år!!! Synes det var fryktelig seint og mener en 13 åring er altfor ung til å være ute så sent.
 
Jeg synes det er seint uansett om det er ute, eller på besøk hos venner.
Generelt hos venner ja. En spesiell kveld, kanskje. Min eldste er 10 og er ikke ute på langt nær så lenge, men han kan jo være oppe så lenge type jul og nyttår og sånn, så at han om 2-3 år skulle kunne være det hos en venn, ser jeg ikke bort fra. Sånn en gang.

Men slett ikke fast altså. Han er A men ende dessuten
 
Nei altfor sent, er 13 årig har ingenting ute å gjøre kl ett på natta.
 
Generelt hos venner ja. En spesiell kveld, kanskje. Min eldste er 10 og er ikke ute på langt nær så lenge, men han kan jo være oppe så lenge type jul og nyttår og sånn, så at han om 2-3 år skulle kunne være det hos en venn, ser jeg ikke bort fra. Sånn en gang.

Men slett ikke fast altså. Han er A men ende dessuten
Jul og nyttår blir jo spesielt i forhold da, jeg tenkte mer sånn på generell basis. Jeg kunne nok godtatt 23, men da hos venner og at jeg visste hvor og hvem barnet mitt var sammen med, og at barnet tok igjen søvn dagen etter. Jeg er hønemor, jeg vet.
 
Til vanlig for sent, men om det er noe spesielt kunne jeg nok gjort unntak. Når jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi nattcup på skolen i regi av en ungdomsklubb. Det varte til kl 02.00. Da var det organiserte busser hjem. Det hadde jeg nok latt min 13 åring fått lov til. Jeg fikk lov.
 
Kommer litt an på. Vi bor på ei øy og husker da jeg var 13-14 var innetiden 12 i helger, men kl 01 om vi var på øya.
 
What? :eek: Ikke innafor før man er 16.
 
Som generell inntid hadde hvert uaktuelt her, men om det var spill/party/film kveld hos ei venninne og jeg hadde hatt noen til å kjøre henne hjem så hadde hun fått lov ja.
 
Til vanlig for sent, men om det er noe spesielt kunne jeg nok gjort unntak. Når jeg gikk på ungdomsskolen hadde vi nattcup på skolen i regi av en ungdomsklubb. Det varte til kl 02.00. Da var det organiserte busser hjem. Det hadde jeg nok latt min 13 åring fått lov til. Jeg fikk lov.

Det er sånne type spesielle ting jeg tenker på, enten sånn eller en spesiell kveld hos venner jeg tror jeg kunne tillatt om noen år. Min er altså ti.

Men på generell basis, slett ikke.
 
wtf jeg måtte selv i seng til 21:00 når jeg var 13!! Aldri i verden om jeg fikk være våken til 01:00... haha. Og IALLEFALL ikke være ute, herremin. Nei. Også ikke for kveld med venner, der ville jeg satt grense på 23:00 ved spesielle anledninger, ellers senest henting 22:00... Det er jo et barn...
 
Mi er våken i helgene til 23 til vanlig ca. Pluss/minus liksom. Hu blir 13 år om en mnd. I spesielle anledninger til 00, som når de var med speideren på slags greie. Men da henter vi jo og alt. Hu går ikke hjem alene på slike tidspunkt. Det hadde jeg ikke tillatt. Folk er jo drita fulle helst da på vei til pub..

Vet når hu sover hos venner blir de sene, da de prater halve netter gitt :p Husker godt selv hvordan jeg og mine venner prata halve netter når vi sov hos hverandre som små. Men da drøyes også leggetiden godt. :) Blir litt ekstra kosetid på en måte. Legger strengt talt ikke merke til de uansett :p

Nyttårsafta var vi vel alle våkne til 03 da :p Inkl 8 åringen gitt.
 
Jeg syns det er veldig sent for en 13 åring. Ville nok hatt en tidligere innetid på mine i den alderen :happy:
 
Sønnen min har ikke fått lov til det før nå. Han er 16. Når han var 13 var han hjemme til rundt 22. Kom som oftest hjem tidligere enn det. Men nå er de nesten alltid her da.
 
Hadde ikke vært greit her. Men en sjelden gang i helgene på filmkveld osv hadde vært ok.
 
Back
Topp