Takk fine poppi2019 er året ditt!Fortsatt god jul til deg og dine
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk fine poppi2019 er året ditt!Fortsatt god jul til deg og dine
![]()
TakkTakk fine poppiRiktig god jul til deg og dine også
![]()
Godt nyttår fine duGodt nyttår kjære du!
Måtte det bli slik drømmen er drømt dette året![]()

En rolig og fin juleferie er lagt bak meg og 2019 er godt i gang! Dette er året hvor jeg skal ta godt vare på meg selv og gjøre det jeg kan for at vi får familien komplett slik vi drømmer om. Gutten vår blir 4 om en mnd og avstanden til et barn til blir større enn vi ønsket. Det er litt sårt at vi ikke kan velge det selv, men ser også fordeler med at han blir større. Tror han blir en veldig fin storebror. Her om dagen sa han at han hadde lyst til å bli storebror og da knøt det seg i magen min. Sa til han at jeg håper han vil bli det
Jeg har lagt om livsstilen etter forrige forsøk og gått ned nesten 10 kilo. Jobber med de siste 5 kiloene nå før jeg når min matchvekt. Satser på neste forsøk rundt marstider. Bestilte q-10 og melatonin tidlig i desember, men har fortsatt ikke mottatt de. Er nok stoppet i tollen..
Håper så inderlig at 2019 er året vi lykkes![]()

2019 skal være året både du og jeg lykkesSå flink du har vært å legge om livsstilen! Håper virkelig 2019 er året!
Godt nyttårGodt nyttår og veldig bra jobbet med å endre livsstil! 2019 er året ditt, det er jeg nesten sikker på![]()
Godt nyttår, gledeståreGodt nyttår!
Ser du har fått med deg godt mot med inn i 2019 og ingenting er bedre enn det!
Det er rart, men et nytt år gir oss ofte følelsen av et nytt blankt ark! Da kan man gjøre det man vil med det forrige, forsøke krølle det sammen og hive det i papirinnsamlinga, i hvert fall ift noen aspekter ved fjorårets hendelser!
Jeg håper det er farvestiftene du endelig får lov til å pynte 2019 arket med, en nydelig liten krybbe med en storebror over!
![]()
Jaa, det synes jeg nåNå er der virkelig deres tur![]()
Håper for oss beggeGodt nyttår2019 skal bli et bra år hvor både du og jeg skal komme i mål
Klem til deg
Hva gjør de ?Note to self: I dag kom q-10 i posten, så da rekker jeg ett par mnd på de før nytt forsøk![]()
De skal gi bedre eggkvalitet! Bestilte de fra iherb da de har mye høyere doser i utlandet enn her hjemmeHva gjør de ?
Åh, akkuratt.. Må man gå på de lenge før forsøk?De skal gi bedre eggkvalitet! Bestilte de fra iherb da de har mye høyere doser i utlandet enn her hjemme![]()