Dette ønsker vi av forandring på forumet, tips og råd for å forenkle bruk av nettleser

Flere som sliter med denne pila?
Den fungerer kanskje kun halvetiden noe som også gjør det utrolig vanskelig å være på nettleser
20181130_214551.jpg
 
Før kom varslene fram ved et klikk i nettlesetrn, nå må jeg ha to, altså trykke meg inn på varsler for å få en liste med barslene, mot tidligete at varslene kom fram med å trykke på den røde sirkelen oppe til høyre på skjermen. Hva kommer det av?
 
Den fungerer ikke halve tiden engang i min nettleser. 1 av 10 kanskje

Relativt håpløst.
Ja ser jeg tok litt, var kun en gang den fungerte ca halve tiden :rolleyes:

Bare jeg som nesten ikke har brukt nettleser
 
Forslag:
fjerne «våre leker» fra «nye innlegg»? :) Jeg deltar gjerne i lekene, men da oppsøker jeg forumet selv. De virker etterhvert som støy når jeg er ute etter «meningsfulle» debatter under nye innlegg :)
 
Jeg oppdaget nå at forumet er vanskelig å lese med mobilen i vannrett/sideveis stilling.
Et vanlig innlegg ser greit ut, men en quote blir veldig rar å lese. Altså det går jo an å lese, men blir litt forstyrrende når bokse blir så stor

Skal se om jeg får lagt inn bilde..
Screenshot_20181206-020559.jpg


Androide hvis det har noe å si
 
Last edited:
Søkeknappen funker ikke her :shifty:
 
Forslag:
fjerne «våre leker» fra «nye innlegg»? :) Jeg deltar gjerne i lekene, men da oppsøker jeg forumet selv. De virker etterhvert som støy når jeg er ute etter «meningsfulle» debatter under nye innlegg :)

Ja! Er så lei av at 90% av "nye innlegg" er meningsløse innlegg!
 
Back
Topp