*Jubeltråd*

9 + 0

Og 2 dager til jeg har vært medlem i 4 uker - og kan melde meg inn i skjult gruppe + en mann som lager vafler til meg kvelden før jeg starter på jobb igjen :cool05
 
9 + 0

Og 2 dager til jeg har vært medlem i 4 uker - og kan melde meg inn i skjult gruppe + en mann som lager vafler til meg kvelden før jeg starter på jobb igjen :cool05
Er det ikke medlem 1 mnd? Jeg meldte meg inn 4.des og trodde jeg måtte vente til 4.januar før jeg meldte meg inn i skjult gruppe :joyful:
 
Er det ikke medlem 1 mnd? Jeg meldte meg inn 4.des og trodde jeg måtte vente til 4.januar før jeg meldte meg inn i skjult gruppe :joyful:

Jo, det er det kanskje. I mitt hodet så tenkte jeg 4 uker = 1 måned :confused013Men da er det jo i så tilfelle 5 dager igjen.
 
Vært på første time hos jordmor og hun var skikkelig fin å snakke med... jubler litt for denne dag!:happy093
En behagelig forandring til fastlegen min som kaster kvalmestillende etter meg og kommenterte at "noen ganger må man bite det i seg" :sorry:... skulle likt å se han med døgnkontinuerlig kvalme og oppkast i ukesvis bare "bite det i seg.." :facepalm:
 
Jubler for 8+3 og en vakker liten bamsemums på vår andre ultralyd (klarte ikke vente til uke 12:laughing002). Nå har jeg bestemt meg for å senke skuldrene og ha troen på at dette skal gå bra (dvs ingen flere ultralyder på en stund, haha!). Gleder meg til å dele nyheten med foreldrene våre! :Heartred
 
Levende reke på ul idag en uke til neste ul❤️
 
Jubler for at det er fredag, vi er 7+2 i dag og skal på TUL på mandag:happy: God helg!!
 
Jubler for å være over i uke 8, og fordi jeg har hørt et galopperende hjerte med doppler hjemme:smiley-bounce012
 
Back
Topp