Øyenbryn

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Hvis du har ei venninne som har tatt helt av med brynspenn og lager altfor store og mørke øyenbryn, harde i kantene og helt feil til ansiktet. Med andre ord, ikke pent. Sier du da ifra at det ikke er pent? :p

Har en tremenning på facebook som byttet profilbilde en dag med den beskrivelsen og venninnene hennes kommenterer bare «så pen/fin». Jeg kjenner henne knapt så ikke min plass å fortelle det synes jeg.

Jeg har selv hatt stygge bryn, harde i kantene og feil farge og ingen sa noe til meg, ser det selv på bilder nå, men trodde de var fine da:hilarious:
Er dette bare noe man ikke kommenterer? Man må liksom finne ut av det selv?:p
 
Hvis det ikke er noen man har et nært forhold til, er det best å ikke si noe :) Det skader vel ikke å ha feilet litt i sminkeverden i løpet av oppveksten;) Tror de fleste av oss har hatt noen bom underveis:p Men man trenger gjerne ikke å kommentere at det ser bra ut heller:hilarious:
 
Jeg hadde aldri kommentert det skriftlig, og hvertfall ikke til noen jeg nesten ikke kjenner :p jeg kunne sagt det muntlig til bestevenninnen min, og hvis noen spør om det er fint, så kan jeg kanskje si at jeg syns det er litt mye :) men hadde som sagt ikke skrevet kommentar :p
 
Hvis det ikke er noen man har et nært forhold til, er det best å ikke si noe :) Det skader vel ikke å ha feilet litt i sminkeverden i løpet av oppveksten;) Tror de fleste av oss har hatt noen bom underveis:p Men man trenger gjerne ikke å kommentere at det ser bra ut heller:hilarious:
Nei, jeg skal ikke si noe altså:p Ja, har gjort mye rart og stygt siden jeg startet med sminke som 14-åring jeg:hilarious: så er ikke dømmende her altså, bare nysgjerrig:p
 
Tror ikke det hjelper å si noe, de som sminker seg slik har speil selv, og de syns det er pent. Da syns jeg de skal få holde på til de selv endrer mening :)
 
Hadde bare vurdert å sagt noe om vi var veldig nære og jeg følte jeg kunne si noe. (Men kun muntlig og under to øyne, aldri slik andre kan høre eller lese!) Hvis ikke så er dette noe folk må finne ut av selv. Folk liker ikke å få kommentarer på utseende med mindre det er positivt.
 
Har sett mye rart som ser helt forferdelig ut. Men holder kjeft. Blir frekt å si noe. Som de sier over de ser seg jo i speilet og synes det ser fint ut.
 
Mange gode poeng her, det er sikkert best å ikke si noe og sikkert derfor det ikke er vanlig å si noe:) De synes jo sikkert at det er pent selv ja!
 
Ja jeg ja....jeg sier bare : dæven så overaska du så ut ....når jeg alltid får det til å bli gøy så er det ikke noe problem å si ifra. Bryn er tydeligvisnoe vi har hatt mye morro mobbing med i vår omkrets. Noen tegner , maler og har tatovert bryn. Så noen er bra og andre ser ikke ut :p

Vi har uansett hver vår smak. Noen vil ha markerte firkanta burne spor i ansiktet og kler det mer enn andre :) andre noe mer nøytralt :)
 
Hadde bare vurdert å sagt noe om vi var veldig nære og jeg følte jeg kunne si noe. (Men kun muntlig og under to øyne, aldri slik andre kan høre eller lese!) Hvis ikke så er dette noe folk må finne ut av selv. Folk liker ikke å få kommentarer på utseende med mindre det er positivt.

Signerer denne :happy:
 
Tror ikke jeg hadde kommentert øyebryn så sant jeg ikke syntes de var veldig fine. Da sier jeg fra med en gang. Merker det selv noen ganger at jeg har «bad øyebryns day» når jeg streker opp.
 
Kommer ann på hvor godt du kjenner personen. Kanskje du kan hjelpe henne med hvordan hun burde ha de heller?
 
Jeg sa ifra til bestevenninna min at de var for kraftige og mørke. Hun likte at de var slik, men sa hun skulle prøve å justere de litt. Når hun hadde gjort det fikk hun flere komplimenter og så sååå mye finere og slankere ut i ansiktet, så nå er hun begynt å tegne tynnere bryn. Hun sa takk for at jeg sa ifra. Jeg sa det selvfølgelig på en hyggelig måte, at jeg trodde hun hadde vært så fin med smalere og mindre mørke bryn, og om hun ikke kunne prøve det ei uke. Etter uka var gått, vipps, hun skjønte at jeg hadde rett :happy:;)xsmile9
 
Hvis du har ei venninne som har tatt helt av med brynspenn og lager altfor store og mørke øyenbryn, harde i kantene og helt feil til ansiktet. Med andre ord, ikke pent. Sier du da ifra at det ikke er pent? :p

Har en tremenning på facebook som byttet profilbilde en dag med den beskrivelsen og venninnene hennes kommenterer bare «så pen/fin». Jeg kjenner henne knapt så ikke min plass å fortelle det synes jeg.

Jeg har selv hatt stygge bryn, harde i kantene og feil farge og ingen sa noe til meg, ser det selv på bilder nå, men trodde de var fine da:hilarious:
Er dette bare noe man ikke kommenterer? Man må liksom finne ut av det selv?:p
Jeg hadde stygge brun på ungdomsskolen så skulle ønsker noen så noe. Men så er det så forskjellig hva noen synes er fint og da.. Så vanskelig å si.
 
Back
Topp