Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *RSB* Hey Febbisbebbis'18

Hvis du har ei venninne som har tatt helt av med brynspenn og lager altfor store og mørke øyenbryn, harde i kantene og helt feil til ansiktet. Med andre ord, ikke pent. Sier du da ifra at det ikke er pent? :p

Har en tremenning på facebook som byttet profilbilde en dag med den beskrivelsen og venninnene hennes kommenterer bare «så pen/fin». Jeg kjenner henne knapt så ikke min plass å fortelle det synes jeg.

Jeg har selv hatt stygge bryn, harde i kantene og feil farge og ingen sa noe til meg, ser det selv på bilder nå, men trodde de var fine da:hilarious:
    Er dette bare noe man ikke kommenterer? Man må liksom finne ut av det selv?:p

2. Anine91 Gift med forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Hvis det ikke er noen man har et nært forhold til, er det best å ikke si noe :) Det skader vel ikke å ha feilet litt i sminkeverden i løpet av oppveksten;) Tror de fleste av oss har hatt noen bom underveis:p Men man trenger gjerne ikke å kommentere at det ser bra ut heller:hilarious:

3. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg hadde aldri kommentert det skriftlig, og hvertfall ikke til noen jeg nesten ikke kjenner :p jeg kunne sagt det muntlig til bestevenninnen min, og hvis noen spør om det er fint, så kan jeg kanskje si at jeg syns det er litt mye :) men hadde som sagt ikke skrevet kommentar :p

• Liker Liker x 1
  4. *RSB* Hey Febbisbebbis'18

Nei, jeg skal ikke si noe altså:p Ja, har gjort mye rart og stygt siden jeg startet med sminke som 14-åring jeg:hilarious: så er ikke dømmende her altså, bare nysgjerrig:p

• Liker Liker x 1
  5. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️ Junilykke2018

Tror ikke det hjelper å si noe, de som sminker seg slik har speil selv, og de syns det er pent. Da syns jeg de skal få holde på til de selv endrer mening :)

• Liker Liker x 2
  6. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Nei, ikke si noe. Kan bli lei seg :)

• Liker Liker x 1
  7. Førstings Elsker forumet VIP Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Enig i den :)

8. Cosacita Forumet er livet

Hadde bare vurdert å sagt noe om vi var veldig nære og jeg følte jeg kunne si noe. (Men kun muntlig og under to øyne, aldri slik andre kan høre eller lese!) Hvis ikke så er dette noe folk må finne ut av selv. Folk liker ikke å få kommentarer på utseende med mindre det er positivt.

• Liker Liker x 1
  9. Rybia Elsker forumet Marsipanene 2019

Jeg sa det til bestevenninnen min en gang. Hun tok det ikke ille opp. Vi fikset på dem sammen.

• Liker Liker x 1
  10. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Jeg hadde ikke sagt i fra. Det blir som å si til noen at ”den jakken kler deg ikke”. La folk få se ut og ha på seg det de vil. Som nevnt har hun jo speil så da vil hun nok ha de sånn.

• Liker Liker x 1
  11. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Hu liker vel å ha sånne øyenbryn da. Det finnes jo fortsatt de som liker å ha spermøyenbryn også :yuck:

• Liker Liker x 1
  12. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Har sett mye rart som ser helt forferdelig ut. Men holder kjeft. Blir frekt å si noe. Som de sier over de ser seg jo i speilet og synes det ser fint ut.

• Liker Liker x 1
  13. *RSB* Hey Febbisbebbis'18

Mange gode poeng her, det er sikkert best å ikke si noe og sikkert derfor det ikke er vanlig å si noe:) De synes jo sikkert at det er pent selv ja!

14. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Ja jeg ja....jeg sier bare : dæven så overaska du så ut ....når jeg alltid får det til å bli gøy så er det ikke noe problem å si ifra. Bryn er tydeligvisnoe vi har hatt mye morro mobbing med i vår omkrets. Noen tegner , maler og har tatovert bryn. Så noen er bra og andre ser ikke ut :p

Vi har uansett hver vår smak. Noen vil ha markerte firkanta burne spor i ansiktet og kler det mer enn andre :) andre noe mer nøytralt :)

• Liker Liker x 1
  15. LittleBiii Forumet er livet

Signerer denne :happy:

16. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Tror ikke jeg hadde kommentert øyebryn så sant jeg ikke syntes de var veldig fine. Da sier jeg fra med en gang. Merker det selv noen ganger at jeg har «bad øyebryns day» når jeg streker opp.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  17. Ørkenblomst Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Snøkrystallene2021❄️

Jeg ville sagt ifra hvis det var ei jeg kjente godt.

18. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Kommer ann på hvor godt du kjenner personen. Kanskje du kan hjelpe henne med hvordan hun burde ha de heller?

19. Pulverheksa82 Betatt av forumet Himmelbarn

Jeg sa ifra til bestevenninna min at de var for kraftige og mørke. Hun likte at de var slik, men sa hun skulle prøve å justere de litt. Når hun hadde gjort det fikk hun flere komplimenter og så sååå mye finere og slankere ut i ansiktet, så nå er hun begynt å tegne tynnere bryn. Hun sa takk for at jeg sa ifra. Jeg sa det selvfølgelig på en hyggelig måte, at jeg trodde hun hadde vært så fin med smalere og mindre mørke bryn, og om hun ikke kunne prøve det ei uke. Etter uka var gått, vipps, hun skjønte at jeg hadde rett :happy:;)xsmile9

20. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg hadde stygge brun på ungdomsskolen så skulle ønsker noen så noe. Men så er det så forskjellig hva noen synes er fint og da.. Så vanskelig å si.

Del denne siden