Jule- og desemberskravle :)

Lagt sammen en haug med klær
Ryddet
Begynt å vaske klær
Styrer på her også. Mannen jobber i kjelleren, og jeg rydder. Ungene leker med julegaver så passer på å få gjort litt mens de leker fint :)

Hvordan har det gått?
Skademelding levert digitalt på nett og venter på tilbakemelding.

I mellomtiden rydder jeg altså rommet og er usikker på om det må tømmes. Men i ale fall ryddes så det er bittelitt fremkommelig og dessuten skal det folk inn så det er greit om det ser ut som om det ryddes årlig...

Skademelding levert digitalt på nett og venter på tilbakemelding.

I mellomtiden rydder jeg altså rommet og er usikker på om det må tømmes. Men i ale fall ryddes så det er bittelitt fremkommelig og dessuten skal det folk inn så det er greit om det ser ut som om det ryddes årlig...
Hehe, joda rydding 1 gang i året hadde vi og hjemme husker jeg. Var forferdelig leven men det måtte gjøres.:hilarious: håper dere får snarlig svar.:happy:

Hehe, joda rydding 1 gang i året hadde vi og hjemme husker jeg. Var forferdelig leven men det måtte gjøres.:hilarious: håper dere får snarlig svar.:happy:
Rommet tvangs-ryddes noen ganger i året, men denne må trolig være den grundigste siden han flyttet inn.

Mye avhenger av hvor mye av taket som må ned/om rommet må tømmes.

Straks romjulstaco her. Ungene mente det hørte hjemme på en fredag så da så.

Sånn, et erme ferdig, et erme igjen så er det festing av trådene og så håper jeg genseren som skulle strikkes til "vintersesongen" til eldstemann blir ferdig. Før våren.. .

Sånn, et erme ferdig, et erme igjen så er det festing av trådene og så håper jeg genseren som skulle strikkes til "vintersesongen" til eldstemann blir ferdig. Før våren.. .
Flink du er, er fremdeles på bare første ermet jeg, tror jeg må vente å bruke den genseren til neste år :(

Ungene har vært flinke . Vi samlet en hel full bosssekk sammen med leker som mannen leverte til Fretex. :)

Rommet tvangs-ryddes noen ganger i året, men denne må trolig være den grundigste siden han flyttet inn.

Mye avhenger av hvor mye av taket som må ned/om rommet må tømmes.
Skjønner. Er poden fornøyd?:p

Skjønner. Er poden fornøyd?:p

Nei

Vi tok en pause siden takstmann ikke kommer før over nyttår men så kommet pappa i morgen for å ta ned taket sånn litt for å se og derved bør vi nok fortsette når vi står opp i morgen.

Kjeder meg , blir så rastløs når det har skjedd noe hele jula å så er det plutselig ingenting i dag

Lagt meg, opp tidlig imorgen :) deilig å få lagt seg litt tidlig for en gangs skyld :p

Back
Topp