Styrer på her også. Mannen jobber i kjelleren, og jeg rydder. Ungene leker med julegaver så passer på å få gjort litt mens de leker fintLagt sammen en haug med klær
Ryddet
Begynt å vaske klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Styrer på her også. Mannen jobber i kjelleren, og jeg rydder. Ungene leker med julegaver så passer på å få gjort litt mens de leker fintLagt sammen en haug med klær
Ryddet
Begynt å vaske klær
Hvordan har det gått?Blir å ringe forsikringen i morgen ja, og legge en plan deretter
Skademelding levert digitalt på nett og venter på tilbakemelding.Hvordan har det gått?
Hehe, joda rydding 1 gang i året hadde vi og hjemme husker jeg. Var forferdelig leven men det måtte gjøres.Skademelding levert digitalt på nett og venter på tilbakemelding.
I mellomtiden rydder jeg altså rommet og er usikker på om det må tømmes. Men i ale fall ryddes så det er bittelitt fremkommelig og dessuten skal det folk inn så det er greit om det ser ut som om det ryddes årlig...
håper dere får snarlig svar.
Rommet tvangs-ryddes noen ganger i året, men denne må trolig være den grundigste siden han flyttet inn.Hehe, joda rydding 1 gang i året hadde vi og hjemme husker jeg. Var forferdelig leven men det måtte gjøres.håper dere får snarlig svar.
![]()
Flink du er, er fremdeles på bare første ermet jeg, tror jeg må vente å bruke den genseren til neste årSånn, et erme ferdig, et erme igjen så er det festing av trådene og så håper jeg genseren som skulle strikkes til "vintersesongen" til eldstemann blir ferdig. Før våren.. .
Skjønner. Er poden fornøyd?Rommet tvangs-ryddes noen ganger i året, men denne må trolig være den grundigste siden han flyttet inn.
Mye avhenger av hvor mye av taket som må ned/om rommet må tømmes.
Så braUngene har vært flinke . Vi samlet en hel full bosssekk sammen med leker som mannen leverte til Fretex.![]()
Jeg begynte vel i vår.. .Flink du er, er fremdeles på bare første ermet jeg, tror jeg må vente å bruke den genseren til neste år![]()
Skjønner. Er poden fornøyd?![]()
Det er samtidig som megJeg begynte vel i vår.. .
Jeg stikker 10 år i lengde og 8 i omkrets.Det er samtidig som meg
Men min er en voksen genser...
Sov godtLagt meg, opp tidlig imorgendeilig å få lagt seg litt tidlig for en gangs skyld
![]()
Mye fint!Fikk en hjemmestrikket hettegenser, penger, noe utstyr til perlingen, en stor strikket julenisse fylt med vatt![]()