Graviditetstestene våre !

Burde de bli sterkere og sterkere på dette tidspunktet? :( Er på ferie, så har ikke alle testene med meg, men har prøvd å rearrangere bildene.
De skal jo bli sterkere, men jeg tror ikke alle tester er like gode. Jeg syns ikke de ser noe særlig svakere ut heller, men skjønner at du blir litt bekymret. Det er så store individuelle forskjeller i hcg-nivåer, at det trenger ikke være noe galt :) Prøv å ta det litt med ro, ta eventuelt en ny digital om 2-3 dager, da bør den vise 3+. Lykke til ❤️
 
De skal jo bli sterkere, men jeg tror ikke alle tester er like gode. Jeg syns ikke de ser noe særlig svakere ut heller, men skjønner at du blir litt bekymret. Det er så store individuelle forskjeller i hcg-nivåer, at det trenger ikke være noe galt :) Prøv å ta det litt med ro, ta eventuelt en ny digital om 2-3 dager, da bør den vise 3+. Lykke til ❤️

Takk! :Heartred
 
Jeg klarer ikke fri meg fra følelsen av at det ikke går riktig vei, og det hjelper ikke når jeg synes teststrekene blir svakere og svakere. Trenger hjelp til å tyde dette. Er det bare meg, eller har strekene faktisk blitt svakere de siste tre dagene? Eldste til venstre (torsdag), så en test fra i går, fra i dag tidlig og til sist fra akkurat nå.

Er 4+5 i dag, 18 DPO, og mener strekene burde være sterkere? Tok en digital i forrigårs og fikk 2-3, men er litt redd for å ta en til i tilfelle den ikke viser noen stigning. :grumpy:

RFSU-tester, forresten.
Jeg har opplevd at testene ser sterkere ut jo tørrere de er.. Kan være så enkelt?
Krysser fingre :)
 
Burde de bli sterkere og sterkere på dette tidspunktet? :( Er på ferie, så har ikke alle testene med meg, men har prøvd å rearrangere bildene.
Rfsu testene har veldig ujevt fargestoff har jeg lest meg frem til, slet litt med disse selv! Kan forstå bekymringen din for den nederste ser kanskje hakket svakere ut enn den øverste men det tror jeg har med fargestoffet å gjøre for den er jo ujevn på streken også! Ville tatt en til digital for å roe nervene jeg :) kjøp en med to i, så kan du teste igjen om 3-4 dager så får du kanskje 3+ også :p jeg fikk ikke heeelt sterk strek på rfsu før jeg var 5+2, altså i går :) da nådde jeg toppen på rfsu strimlene :D
 
Burde de bli sterkere og sterkere på dette tidspunktet? :( Er på ferie, så har ikke alle testene med meg, men har prøvd å rearrangere bildene.

Jeg trodde rfsu var skikkelig svake og kjipe tester! Jeg er 4+4 og 19 dpo og mine er langt ifra så sterke som dine :eek:

Nå blir JEG bekymret for min stigning :(
 
Jeg har opplevd at testene ser sterkere ut jo tørrere de er.. Kan være så enkelt?
Krysser fingre :)

Kanskje, skal sjekke igjen om en stund. Takk! ❤️
 
Rfsu testene har veldig ujevt fargestoff har jeg lest meg frem til, slet litt med disse selv! Kan forstå bekymringen din for den nederste ser kanskje hakket svakere ut enn den øverste men det tror jeg har med fargestoffet å gjøre for den er jo ujevn på streken også! Ville tatt en til digital for å roe nervene jeg :) kjøp en med to i, så kan du teste igjen om 3-4 dager så får du kanskje 3+ også :p jeg fikk ikke heeelt sterk strek på rfsu før jeg var 5+2, altså i går :) da nådde jeg toppen på rfsu strimlene :D

Takk, fikk litt mer is i magen av svaret ditt ❤️ Tenker jeg kjøper en digital test, også puster jeg med magen så lenge den fortsatt viser 2-3.
 
Jeg trodde rfsu var skikkelig svake og kjipe tester! Jeg er 4+4 og 19 dpo og mine er langt ifra så sterke som dine :eek:

Nå blir JEG bekymret for min stigning :(

Nei, det må du ikke bli!

Dette viser kanskje bare hvor dumt det er å sammenligne seg med andre eller basere seg på hvordan én type tester fremstiller status. Jeg skal prøve å tenke sånn, for så hysterisk og lettpåvirkelig som jeg er nå er det jo virkelig ikke sunt å være o_O
 
Jeg fortsetter spammingen her (burde kanskje heller hatt en egen tråd, men skitt au). Kjøpte nye tester i dag, det jeg trodde var digitale, men de viste seg å være sånne vanlige plusstester da jeg kom hjem. Er visst litt fjern. :rolleyes:

Tok ihvertfall en test nå i kveld, og den var ganske krystallklar. Nå skal jeg roe helt ned, og følge planen med å ta en ny digital test på julaften og tredje juledag.

Takk for moralsk støtte tidligere i dag. Har ikke sagt det til så mange ennå, så det er fint å kunne skrive med dere.
 

Vedlegg

  • BBBB1D17-BB12-43DC-81C5-77BBD4475B47.jpeg
    BBBB1D17-BB12-43DC-81C5-77BBD4475B47.jpeg
    1.022,2 KB · Visninger: 42
Jeg fortsetter spammingen her (burde kanskje heller hatt en egen tråd, men skitt au). Kjøpte nye tester i dag, det jeg trodde var digitale, men de viste seg å være sånne vanlige plusstester da jeg kom hjem. Er visst litt fjern. :rolleyes:

Tok ihvertfall en test nå i kveld, og den var ganske krystallklar. Nå skal jeg roe helt ned, og følge planen med å ta en ny digital test på julaften og tredje juledag.

Takk for moralsk støtte tidligere i dag. Har ikke sagt det til så mange ennå, så det er fint å kunne skrive med dere.

Se der ja! Flott test!:) Du trenger ikke ta flere med en slik en :)
 
Dagens strimmeltest 16 dpo legger ved den jeg tok 13 dpo. Det er i alle fall noe stigning der
 

Vedlegg

  • 240CB65F-74E1-48C1-B389-86071AAB460C.jpeg
    240CB65F-74E1-48C1-B389-86071AAB460C.jpeg
    793,6 KB · Visninger: 37
  • 977FABCE-1E37-497C-A675-E677F6031692.jpeg
    977FABCE-1E37-497C-A675-E677F6031692.jpeg
    129,9 KB · Visninger: 38
Digital ❤️
 

Vedlegg

  • CFD9A1A4-4DBA-485A-80D3-1A161951B5DF.jpeg
    CFD9A1A4-4DBA-485A-80D3-1A161951B5DF.jpeg
    932,1 KB · Visninger: 29
Dagens strimmeltest 16 dpo legger ved den jeg tok 13 dpo. Det er i alle fall noe stigning der
Dagens strimmel 4+6. Har en digital igjen. Når fikk dere andre 3 +? 5+0? Eller senere?
 

Vedlegg

  • 0905E030-21EB-42D1-88A3-A11CD4AF7D82.jpeg
    0905E030-21EB-42D1-88A3-A11CD4AF7D82.jpeg
    843,8 KB · Visninger: 23
Jeg fikk 3+ 5+0, og hadde svakere strek enn du har. :)
Jeg fikk 3+ 4+4 :) hadde vel ca like sterk strek som du har der :)
Takk for svar :) problemet er jo hvis jeg tar den en dag eller to for tidlig og får 2-3 igjen... vet ikke om jeg tør å ta den i morgen. Kanskje jeg venter til lørdag. Dette var make sure strimler. Det er jo gjerne forskjell fra merke til merke?
 
Takk for svar :) problemet er jo hvis jeg tar den en dag eller to for tidlig og får 2-3 igjen... vet ikke om jeg tør å ta den i morgen. Kanskje jeg venter til lørdag. Dette var make sure strimler. Det er jo gjerne forskjell fra merke til merke?
Tror du helt sikkert får 3+ nå, men du kan jo vente et par dager om du føler deg usikker. Legger ved bilde fra da jeg fikk 3+. Make sure de blå her også.
98621203-3F88-49A1-AA09-2736F61F2FA7.jpeg
 
Tror du helt sikkert får 3+ nå, men du kan jo vente et par dager om du føler deg usikker. Legger ved bilde fra da jeg fikk 3+. Make sure de blå her også.
Vis vedlegget 284060
Takk for bildet av testene dine. :) kanskje jeg skal tørre å prøve i morgen. Jeg ser jo at streken er veldig sterk. Vi får håpe at den er sterk nok ;-)
 
Back
Topp