Graviditetstestene våre !

Den til venstre er fra i går og den til høyre er fra i dag, 13 DPO. Har IKM i morgen, så veldig spent :nailbiting: Tenker å ta en digital test i morgen tidlig. Dette er nervepirrende!

Digital vil slå ut på den dær :)
Var det først idag du så strek? :)
 
Fikk positiv digital i dag! 2-3! :D jeg var så redd den ikke skulle slå ut :nailbiting:
Jeg sier meg fornøyd med testingen for denne gang, er 4+3 i dag :)
 
Fikk positiv digital i dag! 2-3! :D jeg var så redd den ikke skulle slå ut :nailbiting:
Jeg sier meg fornøyd med testingen for denne gang, er 4+3 i dag :)

Da har vi sannsynligvis kommet på dagen like langt (så fremt digital bekrefter min i morgen) :D
 
Digital vil slå ut på den dær :)
Var det først idag du så strek? :)

Takk, håper det! :happy119

Så en svak strek i forrigårs, men den var knapt synlig. Også var det en litt mindre svak strek i går, og en enda mindre svak i dag. Greide ikke holde meg, så jeg til en test i kveld igjen, og jammen så ikke den enda mer rosa ut. :D
 

Vedlegg

  • 0306F696-062B-4E6C-ADE9-6D7BB8D0A2A8.jpeg
    0306F696-062B-4E6C-ADE9-6D7BB8D0A2A8.jpeg
    955,5 KB · Visninger: 46
Her kommer mine. Testoman, ja. Men jeg misstenkte graviditet direkte etter pilleslutt og hadde ikke vanlig mensperioder. Så når den svake streken dukka opp måtte det mange til for å se stigning og bli overbevist :happy:
1.test er 10dpo
Siste er 19 dpo
Tok en digital 13dpo som viste gravid 1-2uker. Så misstanken om eggløsningstidspunktet og en mulig graviditet var bekreftet. Trodde ikke helt på det heller så fortsatte å teste og streken ble bare sterkere.
 

Vedlegg

  • 2018-12-17_22.34.19.jpg
    2018-12-17_22.34.19.jpg
    549 KB · Visninger: 46
Da har vi sannsynligvis kommet på dagen like langt (så fremt digital bekrefter min i morgen) :D


Har du testa eller? :nailbiting::)
Det var jo tydelige rosa streker på de forige der. Mine var svakere i starten. Er de der så er de jo der spennende!
 
Har du testa eller? :nailbiting::)
Det var jo tydelige rosa streker på de forige der. Mine var svakere i starten. Er de der så er de jo der spennende!

Jaaa, har testet :D:D Er visst litt kortere på vei enn jeg trodde (4+1), har ikke tatt nok høyde for at jeg har en lang syklus. Men det er liv! :woot:
 

Vedlegg

  • ECF3A0F1-1523-414A-9F19-BD50C8F8B3B6.jpeg
    ECF3A0F1-1523-414A-9F19-BD50C8F8B3B6.jpeg
    65,8 KB · Visninger: 45
4 Desember, kan ikke svare på dpo. Men er 6+4 i dag utifra embryoets størrelse.
48368910_556259151510161_7401733543124008960_n.jpg
 
Er begge de digitale tatt på samme urin? :eek:
Begge to er tatt samme dag, bare ikke samme tid. 2-3 uker er tatt først - da leste jeg feil først og holdt den kun 5 sekunder ned i uringlasset. Det stod 5 sekunder i urinstråle og 20 sekunder i uringlass. På nr. 2 holdt jeg den i 20 sek i uringlasset - da fikk jeg 3+. Dog tatt seinere på dagen.
 
Begge to er tatt samme dag, bare ikke samme tid. 2-3 uker er tatt først - da leste jeg feil først og holdt den kun 5 sekunder ned i uringlasset. Det stod 5 sekunder i urinstråle og 20 sekunder i uringlass. På nr. 2 holdt jeg den i 20 sek i uringlasset - da fikk jeg 3+. Dog tatt seinere på dagen.
Åja, da er det kanskje derfor da. Ble så overrasket over å se 2-3 med så tydelige streker på de andre testene. Men da fikk den sikkert ikke nok tid bare :)
 
Jeg får fortsatt veldig svake tester.. og fikk 1-2 på digital i dag. Greit, at jeg kunne ha hatt el seinere enn jeg tror, greit at jeg har laaaange sykluser, og greit at de kan være litt uregelmessige da jeg har nettopp fått tilbake mens etter fødsel, men jeg er så redd det går galt nå :(
 
Jeg får fortsatt veldig svake tester.. og fikk 1-2 på digital i dag. Greit, at jeg kunne ha hatt el seinere enn jeg tror, greit at jeg har laaaange sykluser, og greit at de kan være litt uregelmessige da jeg har nettopp fått tilbake mens etter fødsel, men jeg er så redd det går galt nå :(

Håper alt går bra ❤️ Hvor langt tror du at du har kommet? Jeg har også lang og uregelmessig syklus, og tror derfor jeg har kommet en del kortere enn siste dato for menstruasjon indikerer (digital test viste 1-2 i dag).
 
Håper alt går bra ❤️ Hvor langt tror du at du har kommet? Jeg har også lang og uregelmessig syklus, og tror derfor jeg har kommet en del kortere enn siste dato for menstruasjon indikerer (digital test viste 1-2 i dag).
I beste fall (hvis vi forutsetter syklus på 30 dager - noe som er sikkert altfor kort til å være meg) og i følge siste mens så er jeg ca 4+4. Men tror ikke det er sannsynlig.. tror jeg er nærmere 4+0, kanskje enda mindre hvem vet.. er bare redd at testene blir ikke sterkere. Tester med ebay tester da, så vet ikke hvor mye jeg kan stole på dem o_O
 
I beste fall (hvis vi forutsetter syklus på 30 dager - noe som er sikkert altfor kort til å være meg) og i følge siste mens så er jeg ca 4+4. Men tror ikke det er sannsynlig.. tror jeg er nærmere 4+0, kanskje enda mindre hvem vet.. er bare redd at testene blir ikke sterkere. Tester med ebay tester da, så vet ikke hvor mye jeg kan stole på dem o_O


Jeg ville prøvd noen andre! Jeg fikk ikke utslag på eBay, men positiv digital og rfsu (de er også svake dog)

På rfsu ser jeg stigning. Prøvde en ebaytesten igjen i dag og den var nesten negativ o_O
 
Jeg ville prøvd noen andre! Jeg fikk ikke utslag på eBay, men positiv digital og rfsu (de er også svake dog)

På rfsu ser jeg stigning. Prøvde en ebaytesten igjen i dag og den var nesten negativ o_O

Oi, såpass.. Ja, jeg tror jeg kjøper en rfsu i morgen og sjekker med den, tok en rfsu på fredag og den var positiv, ikke sånn kjempe positiv, men jeg kunne se streken uten problemer.

Rart hvor fort man venner seg til tanken på en liten en.. plutselig blir man knyttet til en mikroskopisk celle og vil ikke gi slipp på den :Heartbigred neste jul, håper jeg, alle her inne vil sitte med friske og fine babyer og glede seg til første jul sammen
 
Back
Topp